"אני אשחט אותך, תמות": בן 19 מואשם ברצח

צעיר מחולון מואשם כי רצח גבר בן 61 שהכיר באינטרנט ועבר להתגורר עמו. לאחר שהגבר גילה כי הצעיר גנב ממנו, הוא סילק אותו. הצעיר שב לדירה, נטל סכין ודקר אותו עשרות פעמים: "אוציא עלייך את כל החרא שעשו לי". הוא מואשם גם כי ניסה להעליל שהרצח בוצע לאחר שהגבר ניסה לאנוס אותו

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד צעיר בן 19 מחולון בגין רצח גבר בן 61 שאירע לפני כחודש בשכונת נווה שאנן בתל אביב. הצעיר מואשם גם בגניבה ובעבירות נוספות. לפי כתב האישום, הצעיר דקר אותו עשרות פעמים ולאחר הרצח, התקלח, צילם סרטוני וידאו של הגופה וגנב כרטיסי אשראי ומסמכי זהות של הנרצח.

לפי כתב האישום, הצעיר והגבר הכירו באינטרנט. הצעיר עבר בשלב מסוים להתגורר בדירתו של הנרצח. לאחר שהוא גילה כי הצעיר גנב מכספו, הגבר ביקש ממנו לעזוב את הדירה. כשבוע לאחר המקרה התקשר הנאשם למנוח וביקש ממנו שיאפשר לו לחזור ללון בדירה ללילה אחד בלבד, המנוח נעתר לבקשה.

בשלב מסוים נטל הצעיר סכין ודקר את הגבר בצווארו ובראשו. הגבר ניסה להתרומם, אך הצעיר הדף אותו בעוצמה על הרצפה והלם בראשו עם חפץ מעץ. אז הוא לקח כרית והצמיד אותה לפניו של הנרצח. הוא לא הסתפק בזה ולפי כתב האישום הוא דקר אותו עשרות פעמים תוך שהוא מקלל אותו: "אני אוציא עלייך את כל החרא שעשו לי כל החיים. אני אשחט אותך, תמות".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מור כאהן מהפרקליטות כי: "יהא זה ראוי להדגיש, כי המשיב לא בחל מלטפול עלילת שווא כלפי המנוח, בניסיון להפחית מחומרת מעשיו, בכך שטען, כי הרצח בוצע לאחר שהמנוח ניסה לאנוס אותו. בכך גרם המשיב, מעבר למעשה הרצח עצמו, גם לפגיעה אנושה בכבוד המת".

לנאשם יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, השמדת ראייה, שיבוש מהלכי משפט, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.