נקבע מות התינוקת שנדקרה ע"י אביה; האם ובת ה-3 במצב קשה

בת השנה שנדקרה בהוד השרון מתה מפצעיה בביה"ח. אמה ואחותה נלחמות על חייהן. אחותה של האם הזעיקה את המשטרה לאחר שהבחינה בה מנסה להימלט מהבית. החשוד לשוטרים: "ניסיתי לרצוח אותן"

זמן צפייה: 10:10

נקבע מותה של התינוקת בת השנה שעל פי החשד נדקרה הבוקר (שישי) על ידי אביה בביתם שברמת השרון. אם המשפחה בת ה-36 ובתם הפעוטה בת השלוש נלחמות על חייהן בבית החולים. מצב האם מוגדר קשה מאוד, והיא סובלת מפגיעות בבטן ובצוואר. המשטרה, שהוזעקה למקום על ידי אחותה של האם, שהבחינה בה מנסה להימלט מהבית, ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

כאמור, על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33, ללא עבר פלילי, דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. מצבו קל והוא פונה לבית החולים, שם הוכנס לחדר הניתוח. החשוד אמר לשוטרים שהגיעו למקום "רציתי לרצוח אותם". דיון בהארכת מעצרו יתקיים בצהריים בהיעדרו. המשפחה אינה מוכרת לרווחה, אך אחת השכנות אמרה לחדשות 13 כי היחסים בין בני הזוג לא היו טובים.

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

חובש מד"א, עידו שיף, סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה. פרמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אליי ילדה בת 3 שהייתה בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים".

"באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה ראשון במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך", הוסיף חובש מד"א. "דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ יורם ברינה, סיפר כי "השוטרים עצרו את החשוד והוא מקבל טיפול בבית החולים, כאשר שוטרים שומרים עליו. אנחנו בודקים את כל הכיוונים. אני יכול להגיד באופן ודאי שהמשפחה היא משפחה נורמטיבית, לא מוכרת לנו וגם לא לשירותי הרווחה".