תושב הרצליה הודה שהתעמת עם אביו לפני מותו - ונעצר

הגופה נשלחה לקבורה לאחר שלא זוהו עליה סימנים חשודים. אולם, כעבור 3 ימים מסר החשוד גרסה חדשה ונלקח לחקירה. מעצרו הוארך עד ליום רביעי והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

עצור אזוק ברגליו, אילוסטרציה
עצור אזוק ברגליו, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט האריך היום (ראשון) את מעצרו של תושב הרצליה בן 48, שנעצר ביום שישי לאחר שטען כי התעמת עם אביו זמן קצר לפני שהאחרון מת. האב, בן 83, נמצא בשבוע שעבר ללא רוח חיים, בדירתו שברחוב בר כוכבא בהרצליה. השוטרים שהגיעו לדירה לא זיהו סימנים מחשידים והגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם קבעה חוות הדעת כי לא נמצאו סימנים העלולים להצביע שמדובר במוות לא טבעי, והגופה שוחררה לקבורה.

שלושה ימים לאחר מכן, כאמור, ביום שישי האחרון, פנה בנו של הקשיש למשטרה ומסר גרסה חדשה, לפיה התעמת עם אביו לפני שמת. בעקבות המידע החדש, המשטרה פתחה בחקירה, שבסיומה הובא הבן החשוד לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. בית המשפט החליט לקבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד יום רביעי. כמו כן, הורה בית המשפט לבצע בדיקה פסיכיאטרית לחשוד בזמן מעצרו.

קשיש
קשיש, אילוסטרציה | צילום: GettyImages/אימג'בנק

לפני שבוע וחצי נעצרה עובדת זרה בחשד לרצח קשישה שבה טיפלה בגבעתיים. לאחר מספר חודשי חקירה, שכללו איסוף עדויות, שימש תיעוד ממצלמת האבטחה בבית הקשישה כגורם המרכזי בחשד נגד המטפלת בת ה-33 מהפיליפינים. בתיעוד נראתה המטפלת מכסה את מצלמת האבטחה בסרט דביק וכך מסתירה את העדשה שלה.

המטפלת המתעללת
המטפלת המתעללת, מסתירה את עדשת המצלמה | צילום: החדשות 13

העובדת הזרה הכחישה את המעשה, אך לטענת בתה של הקשישה, שנפטרה כמה חודשים לאחר שהמטפלת שלה כיסתה את מצלמת האבטחה, יום לאחר מכן חלה הידרדרות במצבה. כך דיווחה הכתבת הדס שטייף. במשטרה לא פוסלים שהאישה מתה בשיבה טובה.