חפץ העיד על פגישה עם אלוביץ': "לחתום על עסקת בזק-יס לפני הבחירות"

ביום ה-1 לעדותו, סיפר חפץ על פגישה שערך עם בעלי בזק: "העברתי לנתניהו דפים מאלוביץ' עם מסר לתאריך תפוגה לעסקת המיזוג. נתניהו קרא וגרס ואז ביקש לקבוע אתו פגישה". עדכונים שוטפים

בקצרה:

משפט נתניהו: לאחר שנדחתה בשבוע, היום (שני) החל את עדותו בתיק 4,000 עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ונחשב לאחד המקורבים ביותר למשפחתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תו ירוק, מסכות וניידות חיסונים ליד האולמות: כך יתקיימו מופעי חנוכה

"הוא גיבור ששינה את העולם": בחדרו של איציק סעידיאן

"הייתה כמות יריות גדולה מאוד": השיחה למוקד מד"א מזירת הפיגוע בי-ם

כידוע, עדותו של חפץ הייתה אמורה להתחיל בשבוע שעבר, אך יום לפני כן מסרה העוזרת של המיליארדר ארנון מילצ'ן, הדס קליין, מידע חדש למשטרה, לפיו בני הזוג בנימין ושרה נתניהו קיבלו מהמיליארדר צמידים, מעיל צמר וחולצות יוקרתיות בשווי מאות אלפי שקלים. בנוסף היא אמרה בעדותה כי "הנהנתנות והחזירות עברו כל גבול".

חומר החקירה החדש, שפורסם אמש במהדורה המרכזית, מגלה שפאקר נהג להביא גם תיקי יד יקרים לשרה נתניהו, על פי בקשתה, באלפי שקלים לכל תיק. מילצ'ן אישר לחוקרים בטלפון את עיקר עדותה של קליין, מה שסוגר מעגל ראייתי שלם.

בשל ההתפתחות הלא צפויה החליטו השופטים לדחות את עדותו של חפץ, זאת למרות שחומרי החקירה שנאספו במסגרת השלמת החקירה אינם נוגעים אליו ישירות. התובעת ליאת בן ארי אמרה בדיון: "חומרי החקירה אינם נוגעים לעדותו של חפץ. מדובר בכתב אישום אחד שיש השקה בין האישומים, ולטעמנו אפשר לחקור את חפץ על תיק 4,000, אבל העד בסופו של דבר עונה את תשובותיו ואני לא יכולה לדעת בוודאות מה הוא יענה".

לפני כשבועיים, לקראת תחילת עדותו בבית המשפט, הגיע חפץ לרענון במשרדי הפרקליטות, אשר תמלוליו נחשפו במהדורה המרכזית. "שרה נתניהו לקחה חלק בתהליך בחירת מועמדים למשרות דוברות בלשכת נתניהו", אמר חפץ בהתייחס לקשר של נתניהו ל"וואלה", ולאובססיה התקשורתית של הזוג, "המסר שהועבר לדוברים היה שחלק ממשימתם הוא לתקן עוול היסטורי שנגרם לשרה נתניהו בשל תפקידו הציבורי של בעלה".