בעל הרכב שהשמיע מסרים ליד בית פילבר: "גורם אנונימי פנה אליי"

לאחר שפורסם כי בכירים במטה הליכוד חשודים שהטרידו את עד המדינה ע"י שליחת רכב של ברסלב לביתו, סיפר מפעיל הרכב: "רצו שאשמיע שירים" • אחראי הניו מדיה של נתניהו, טופז לוק, העיד במשטרה

זמן צפייה: 04:24

כוורת רה"מ בחקירה: לאחר שנחשף בחדשות 13 כי המשטרה פתחה בחקירה נגד בכירים במטה הבחירות של מפלגת הליכוד בחשד שהטרידו את עד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר, ובין היתר דאגו לכך שישלח לביתו רכב של הכנסת ספר תורה וישמיע מתחתיו כינויי גנאי, הבוקר בריאיון לרדיו "קול ברמה" סיפר משה שמש, בעליו של הרכב שהפעיל את הכרוז, את השתלשלות האירועים: "התקשר אליי מישהו אנונימי וביקש ממני להגיע עם הגברה ומיקרופונים לאירוע שיכלול מאות אנשים. כששאלתי מה יהיה עם התשלום, הוא אמר לי שאקבל אותו אחרי הביצוע. סמכתי עליו".

לדבריו, הוא כלל לא ידע מיהו עד המדינה ושבכלל מדובר בביתו. "אמרו לי שיהיו מלא אנשים ושחייבת להיות שם הגברה, אבל כשהגעתי לא היה שום אדם. כמה דקות אחר כך התקשרו אליי שוב, ואמרו: 'כדי שנשלם לך, תישאר עוד כמה דקות, תוציא רמקול ותשמיע את הסינגל שנשלח לך". כששאל המראיין עמי מימון באיזה סינגל מדובר, ענה שמש: "משהו נגד מומו. אני לא יודע מי זה מומו, אבל ראיתי שזו עבודה בעיניים אז הלכתי משם אחרי חמש דקות".

לכתבות נוספות בנושא >>

חשד: בכירים במטה הבחירות של הליכוד הטרידו את עד המדינה פילבר

החשד להטרדת עד המדינה: החקירה נפתחה עקב פניית פילבר למשטרה

המשטרה ומשרד המשפטים: "החרמת הטלפונים נדרשת בשל צרכי חקירה"

שלמה פילבר בבית המשפט
שלמה פילבר בבית המשפט | צילום: חדשות 13

כזכור, החקירה נפתחה בעקבות הודעה של פילבר על האירוע ליחידה המשטרתית שאחראית עליו. בין הנחקרים בפרשה נמצאים מנהל קמפיין הליכוד עופר גולן ודובר המפלגה יונתן אוריך. בתוך כך, גם אחראי הניו מדיה של נתניהו, טופז לוק, העיד במשטרה. ככל הנראה מדובר רק במתן עדות ולא בחקירה תחת אזהרה.

רה''מ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה
רה''מ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה | צילום: רויטרס

מטעמו של ראש הממשלה נמסר אתמול כי "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".