תכננו להשליך רימון על בכיר שב"ס: כתב אישום נגד הצעיר שחברו נהרג בפיצוץ

במהלך חקירת המשטרה נעצר ירדן אסייג, תושב באר שבע בן 28, החשוד בקשירת קשר לאירוע בו נהרג סרגיי שימן בן ה-32 בעת שהחזיק רימון נפץ. אסייג חשוד שהיה עם המנוח בזמן האירוע, וצפוי להיות מואשם באחזקת אמל"ח לצד ניסיון חבלה בכוונה מחמירה

זמן צפייה: 00:49

בתום חקירה של המשטרה, הוארך עד מחר (חמישי) מעצרו של ירדן אסייג, תושב באר שבע בן 24, החשוד בקשירת קשר לאירוע שבו נהרג סרגיי שימן בן ה-32 כתוצאה מפיצוץ רימון נפץ. בהמשך לכך, פרקליטות דרום צפויה להגיש נגד אסייג כתב אישום בגין אחזקת אמל"ח וניסיון חבלה בכוונה מחמירה.

על פי החשד, במהלך מפגש בין החשוד והמנוח, התכוון שימן להשליך את הרימון על בכיר בשירות בתי הסוהר המתגורר באזור. אסייג חשוד שהיה עם המנוח בזמן האירוע, וצפוי להיות מואשם בהתאם לכך.

כזכור, בחודש שעבר, סמוך לשעה חצות, נשמע קול פיצוץ באחד מהרחובות בבאר שבע - וכוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו גבר ללא רוח חיים. ממצאי הזירה העלו את החשד בנוגע לכוונה להשליך את הרימון לעבר הבכיר. עם התקדמות החקירה, עלה גם החשד כי יחד עם המנוח היה בזירה אדם נוסף, ובתחילת החודש נעצר אסייג, שמעצרו הוארך מעת לעת. בנוסף נעצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות באירוע.