פיגוע ירי בחדרה: 2 בני אדם נרצחו, המחבלים נוטרלו על ידי מסתערבים

לפי תיעוד מתחנת האוטובוס בעיר, שני המחבלים ירו בשני צעירים שישבו בתחנה, רצחו אותם ונטלו את נשקם והמשיכו במסע הירי. שני שוטרים מסתערבים מיחידה מיוחדת שהיו בסמוך לזירה החלו לנהל קרב יריות עם המחבלים עד שחיסלו אותם. מהזירה פונו סך הכל 6 פצועים

זמן צפייה: 34:07

פיגוע טרור בחדרה: שני בני אדם נרצחו הערב (ראשון) לאחר שנורו על ידי שני מחבלים ברחוב הרברט סמואל שבחדרה, ובנוסף נפצעו באורח בינוני וקל שני שוטרים, מסתערבים מיחידת ימ"ס שהיו בסמוך לזירה וניהלו קרב יריות עם המחבלים עד שחיסלו אותם. 2 פצועים נוספים מהזירה פונו לטיפול בבית החולים הלל יפה. ראש הממשלה נפתלי בנט עושה את דרכו לזירה, כשבמקביל כוחות משטרה גדולים פועלים באום אל-פחם, משם יצאו המחבלים.

לפי מד"א, חובשים ופרמדיקים מטעמם העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הלל יפה ארבעה פצועים, בהם שני גברים כבני 20 במצב קשה ושניים במצב בינוני - גבר כבן 45 וצעירה כבת 20. בשטח מטופלים שני נפגעים נוספים. בסך הכל שישה פצועים בפיגוע ושני נרצחים.

פיגוע בהרברט סמואל - חדרה

על פי הערכה ראשונית, שני המחבלים הגיעו לרחוב הרברט סמואל באוטובוס לקראת השעה 21:00, והבחינו בצעיר וצעירה שישבו בתחנה. לאחר מכן המחבלים פתחו באש ורצחו את השניים. בהמשך, המחבלים נטלו את נשקם של קורבנותיהם והמשיכו במסע הירי שלהם.

מפקד מחוז חוף, נצ"מ יורם סופר, אמר בתגובה לפיגוע: "באירוע חוסלו שני מחבלים על ידי שוטרים שישבו לאכול במסעדה, שמעו את הירי והגיבו באש. יש גם מספר פצועים באירוע. אנחנו עדיין בסריקות. הגברנו את כל המחוז בשוטרים. אנחנו בסריקות נרחבות. אנחנו מתכוונים לבצע מעצרים וחיפושים עד שלא נסגור את האירוע".

כוחות בזירת הפיגוע בחדרה
כוחות בזירת הפיגוע בחדרה

ינון, תושב חדרה שהיה עד לפיגוע, סיפר לחדשות 13: "בהתחלה שמענו שריקות של יריות, ראינו אמבולנסים, האירוע היה 25 מטרים מאיתנו. אני עובד ברחוב, במסעדה ראינו את הדברים, קשה לעבוד עם ההרגשה הזאת עכשיו. עדיין שומעים משטרות במקום. בהתחלה לא הבנו שמדובר בירי, חשבנו שאולי זה משהו פלילי, ואחרי כמה צרורות הבנו שזה פיגוע".

בעקבות הפיגוע בחדרה קו הסיוע של עמותת נט"ל פתוח לטובת כל מי שזקוק לסיוע וליווי נפשי. טלפון 1-800-363-363