העוזרת של מילצ'ן על נתניהו: "נהנתנות וחזירות שעברו כל גבול"

הדס קליין, שעבדה כעוזרת של המיליארדר, סיפרה בעדותה במשטרה על מתנות שקיבלו הזוג נתניהו, שכללו צמידים בשווי מאות אלפי שקלים, תיקים וחולצות יוקרתיות

זמן צפייה: 06:51

העוזרת של המיליארדר ארנון מילצ'ן, הדס קליין, סיפרה בעדותה במשטרה היום (שני) כי בני הזוג בנימין ושרה נתניהו קיבלו מהמיליארדר צמידים, תיקים, חולצות יוקרתיות לנתניהו ומעיל צמר ארוך. בנוסף, אמרה בעדותה כי "הנהנתנות והחזירות עברו כל גבול".

הבוקר פורסם בחדשות 13 כי קליין מסרה מידע חדש למשטרה - שלא היה ידוע עד כה. בין היתר, העידה כי מילצ'ן ואיש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר קנו לשרה נתניהו, לפיה בקשתה, צמיד בשווי 45 אלף דולר ותיקים במאות אלפי שקלים. מילצ'ן העיד ואישר את המידע, וכן העידו גם אנשים נוספים בסביבת מילצ'ן וקליין.

לטענת קליין, היא פנתה לאחר החקירה הראשונית במשטרה, בה סיפרה על השמפניות והסיגרים שנתן מילצ'ן לזוג, למי שהיה עורך דינה, בועז בן צור, שאמר לה "תשיבי רק על מה ששואלים אותך". לכן לא מסרה את המידע עד כה.

בשל ההתפתחות הלא צפויה, ייתכן ותידחה עדותו של עד המדינה ניר חפץ, מקורבו לשעבר של בנימין נתניהו, שהייתה אמורה להתקיים מחר, זאת למרות שחומרי החקירה שנאספו במסגרת השלמת החקירה אינם נוגעים ישירות לחפץ, ולפי התביעה היא יכולה להתקיים כמתוכנן. בעקבות ההתפתחות ביקש נתניהו בעצמו לדחות את עדותו של חפץ, והשופטים הודיעו כי ההחלטה תתקבל מחר, לאחר שנתניהו וחפץ יגיעו לדיון.

מסביבת משפחת נתניהו נמסר: "הפרטים שנמסרו ביחס לגברת שרה נתניהו אינם נכונים. עיתוי הפרסום היום אינו מקרי ומעיד בעיקר על מצוקת התביעה וחולשת התיקים. כולם כבר רואים שמה שמתחיל בקול תרועה רמה בתקשורת-מסתיים בקול ענות חלושה בבית המשפט. לכן גם בעניין זה כדאי להמתין לחקירות הנגדיות. ניהול המשפט בהדלפות יומיומיות נגד משפחת נתניהו גובל בשיבוש מהלכי משפט והפך להיות שיטה פסולה שיש לחקור מי ומה עומד מאחוריה. על כן שלחו פרקליטי נתניהו בקשה לבית המשפט בדרישה לחקור את ההדלפות".