הדס קליין נגד פרקליטי רה"מ: "דברי בלע ואיומים"

פרסום ראשון: העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדת המפתח במשפט נתניהו פנתה במכתב לפרקליט המדינה, בטענה כי צוות ההגנה של רה"מ משתלח בה ומאיים עליה. "התבטאויות שהיו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של נתניהו"

זמן צפייה: 01:43

פרסום ראשון: הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן ועדת מפתח במשפט ראש הממשלה בנימין נתניהו, פנתה היום (חמישי) באמצעות עורך דינה לפרקליט המדינה עמית איסמן, בטענה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה ומאיים עליה.

"בהמשך לאמור במכתביי שבסמך אודות ההשתלחויות והאיומים המפורשים של מר אלי ציפורי נגד מרשתי", נכתב בפתח הדברים, "זו נדהמה לשמוע כי התבטאויות דומות, אשר היו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת הדיונים במשפטו של האחרון".

"בהתאם לפרסומים שונים במרשתת, בא-כוחו של ראש הממשלה, עו"ד עמית חדד, ציין באוזני המותב הדן במשפטו של ראש הממשלה בדיון שנערך ביום 30.5.2023 כי 'אנחנו חושבים שהפרקליטות מנהלת את הקשר שלה עם ארנון מילצ׳ן באמצעות הדס קליין. היא עוקבת אחרי המשפט, קליין מרעילה את מילצ'ן. הוא לא מגיע לפה לפי הפרסום בתקשורת לא בגלל בעיות רפואיות אלא בגלל שמפחידים אותו וזו קליין. הקשר שלה עם הפרקליטות צפוף לאורך כל הדרך".

עו''ד עמית חדד
עו''ד עמית חדד | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

"אדגיש, כי הגם שמדובר בציטוט לא רשמי מדבריו של עו"ד חדד, התמונה ברורה מאין כמוה - דברי הבלע והאיומים נגד מרשתי שנאמרו עד כה "מאחורי הקלעים", תופסים עתה את קדמת הבמה בחסות צוות ההגנה של ראש הממשלה. למותר לציין כי זהו תקדים מסוכן ובלתי ראוי, המחייב לשיטת מרשתי נקיטת עמדת נגד מפורשת מצד צוות התביעה בפני המותב היושב בדין, ולו בכדי להותיר ולו ראשית פתחון פה לצוות ההגנה אודות השפעה לכאורית של מרשתי על עדותו המתקרבת של מר ארנון מילצ'ן במסגרת המשפט, כשאצל מרשתי מקונן החשש כי צוות ההגנה עתיד לנצל את מיקום העדות בכדי להדהד טענותיו המופרכות לעיל".

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

"זאת ועוד. דבריו של עו"ד חדד זכו, כצפוי, לתפוצה נרחבת במרשתת מצד שלל גורמים וביניהם מר אלי ציפורי, הממשיך לעלוב במרשתי באין מפרע. על כן, בעניין זה אין לה אלא לשוב ולדרוש כי יוגש כתב אישום נגד מר ציפורי בשל שלל פרסומיו המאיימים כלפיה, כשמובן לכל כי בהעדר עמדה תקיפה וחד משמעית של רשויות התביעה כנגד פעולות מסוג זה, מרשתי, שאינה אלא אדם פרטי, תמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם אחר הצפוי למסור עדותו במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ובכלל. בכוחכם למגר את התופעה".