הדס קליין במכתב ליועמ"שית: "נתונה למתקפות ללא הרף"

העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, המשמשת כעדת התביעה בתיק 1000, פנתה לגלי בהרב-מיארה במחאה על האיומים וההטרדות שהיא סופגת, וביקשה ממנה לפעול בעניין. "חובתה של המדינה להגן על עדיה ולאפשר לעדה להעיד בחופשיות ללא לחץ וללא מורא"

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, עדת התביעה בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שלחה היום (רביעי) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, במחאה על האיומים וההטרדות שהיא סופגת.

"לא ניתן לעבור לסדר למצב בו אזרחית שכל חטאה בכך שזומנה לעדות כעדת תביעה וממלאת את חובתה האזרחית נתונה למתקפות בוטות ללא הרף", כתבה קליין במכתבה, "חובתה של המדינה להגן על עדיה ולאפשר לעדה להעיד בחופשיות ללא לחץ וללא מורא".

באמצעות פרקליטה, עו"ד גיורא אדרת, כותבת קליין כי מאז שהחלה להעיד במשפט ההתקפות נגדה עלו מדרגה, והיא חשה מאויימת. קליין הוסיפה כי הוא מאובטחת על ידי חברה פרטית 24 שעות ביממה, בנוסף לאבטחת המשטרה.

קליין טוענת כי נושאי הדגל בהטרדות נגדה הם אלי ציפורי, אבי וייס ואבשלום זלינגר, ש"מפרסמים עליה השמצות ושקרים ברשתות החברתיות", ומבקשת מהיועמ"שית לפעול בעניין.

.הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

כזכור, בחודש שעבר הגישה קליין תלונה במשטרה בגין הטרדת עד נגד תומכת נתניהו שקיללה אותה ורדפה אחריה בצאתה מהדיון בבית המשפט, וכן נגד העיתונאי אלי ציפורי, שפרסם ציוץ בטוויטר ובו הוא חשף את תמונת ביתה והכתובת שלה.