הדס קליין בתום היום הראשון לעדותה: "מה שנדרש עושים"

עדותה של העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן הסתיימה עם הצגת חשבוניות על רכישות של אלכוהול. התובע ביקש מקליין להסביר: "אם אני הייתי מרגישה מאכזבת שבאתי בלי, וארנון לא יכול היה לבוא בלי, הם היו חברים, אין ספק"

זמן צפייה: 06:52

הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן ואשת סודו, העידה היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, כאשר היא מלווה באבטחה בעקבות האיומים וההסתה נגדה. "היה מרגש", אמרה קליין בסוף היום הראשון לעדותה, "חלק מגילוי אזרחות, מה שנדרש עושים".

לקראת סוף היום הראשון לעדותה של קליין החל התובע להציג חשבוניות על משקאות אלכוהוליים שקיבלו ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וראייתו שרה, וקליין הסבירה: "ארנון התלונן, אז אחד הספקים אמר 'קיבלתי שמפניה ורודה', שאלתי את ארנון 'רוצה שנזמין?' אז ארנון אמר: 'כן. ננסה. זה חצי מחיר מהשמפניה הרגילה. אמר למה לא? נקנה אולי זה יעבור'. הזמנו ושלחנו שישייה לגברת נתניהו, וארנון צלצל אליי אח"כ ואמר: 'לא לא שרה לא אוהבת זה נחמד אבל לא מה שהיא רוצה'".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2207051518' autoplay='0' credit='' desc='הדס קליין בצאתה מבית המשפט' poster='' kid='1_y4em6jwl' duration='']

"בשלב כלשהו ארנון ביקש ממני להגיד לשרה שוחט (הנהלת החשבונות) לעשות טבלת אקסל של ההוצאות לנתניהו", הוסיפה קליין, "אמר לי: 'אני רוצה לדעת כמה זה עולה לנו'. לא אהבתי את זה, לא רציתי שזה יהיה רשום, כמה נתנו לשרה ולביבי, אמרתי לשרה שוחט 'תמהרי לאט'. הפחיד אותי להעמיד שחור על גבי לבן את הסכומים הללו".

"אם אני הייתי מרגישה מאכזבת שבאתי בלי, וארנון לא יכול היה לבוא בלי. הם היו חברים, אין ספק. הוא אהב לבוא לשם. הוא אהב את הכוח הזה. הוא אהב להגיד 'אני חבר של ראש הממשלה'. הוא היה מקבל שם דלת פתוחה. אני לא יודעת אם הוא היה משתף פעולה אם הוא לא היה מקבל את הדלת הזאת. בקטע הזה זה לא עדות שמיעה כי אני הייתי מקשרת את השיחות אז אני הייתי על הקו".

.נתניהו עם רעייתו שרה
נתניהו עם רעייתו שרה | צילום: אוליבייה פיטוסי, חדשות 13

התובע הציג חשבוניות על רכישות של 48 בקבוקי שמפניה שנרכשו בהפרש של שבועיים בסוף 2014, וקליין הסבירה: "אני באמת רגועה בנפשי כשאני אומרת שאני יודעת איך הייתה ההתרחשות בבית ינאי (בית מילצ'ן) כי הייתי שם כל יום כשארנון בארץ. אין ספק ששותים שם, אני לא אומרת שלא. אבל כל השאר עבר (לזוג נתניהו), לא נשאר אצלנו".

"כשארנון היה הולך לשמעון פרס היה מביא שני בקבוקים או בקבוק. אבל (אין מה להשוות) לעומת הקרטונים הסגורים שהיו יוצאים (לזוג נתניהו). אני נסעתי עם יונתן לירושלים (לבלפור) בלילות עם שני קרטונים. אני עמדתי בשער כשהמאבטח בודק את האוטו והשישיות של השמפניות אצלנו בבגאז'".

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

מוקדם יותר היום העידה קליין: "מילצ'ן הסביר לפאקר שככה דברים מתנהלים. שהם (בני הזוג נתניהו) אוהבים שמפניות וסיגרים, שאי אפשר להגיע בידיים ריקות. אם תגיע בידיים ריקות, יותר לא תוכל להגיע. היה יום ששמעתי על פרשת המעונות ושרה דיברה איתה ושאלה אם הבאתי שמפניות. אמרתי לה שלא כי ראיתי שיש תקשורת בכל המדינה ולא רציתי להביא".

"במקרה אחר", הוסיפה קליין, "באחד מחגי הפסח, היא ביקשה שוב ואמרתי שזה לא מסתדר. כשהיינו מביאים, תמיד הבאנו לפחות שני ארגנים ובכל ארגז יש שישה בקבוקים. היינו שמים בצידנית קרח שאפשר יהיה לשתות את זה", סיפרה קליין. "שרשרת וטבעת שרכשתי לשרה, נתתי לשרה בקיסריה בבריכה".