איומים נגד העוזרת האישית של מילצ'ן: "בקרוב תמותי"

הדס קליין, שהייתה העוזרת האישית של איש העסקים ונחשבת לעדה מרכזית בתיק, צפויה להעיד בעוד כשבועיים ונתונה לאיומים בטוויטר מאדם בשם שמעון כרמיאלי, עם איחולים למותה: "מקווה שתקבל זעזוע בלב השחור שלה". המשטרה פתחה בחקירה נגד כרמיאלי, בתומה הוצא לו צו הרחקה מקליין ונשקלת הגשת כתב אישום

זמן צפייה: 00:58

הדס קליין, שהייתה העוזרתה אישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הנחשבת לעדה מרכזית בתיק 1000 וצפויה להעיד בעוד שבועיים, מקבלת בשבועות האחרונים איומים בטוויטר מאדם בשם שמעון כרמיאלי, שכותב בין היתר, "בקרוב הדס קליין תמות גם בעזרת השם", מקווה שבדס קליין לא תזכה ליום הזה", ו- "מקווה שהדס קליין תקבל זעזוע בלב השחור שלה", כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13.

במשטרה לא נותרים אדישים לנושא ומזמנים את כרמיאלי לחקירה, בה נחקר באזהרה ומקבל צו הרחקה מקליין. התיק נמצא בפרקליטות להחלטה אם להגיש כתב אישום, ובמשטרה מבינים שרמת ההסתה לקראת העדויות בתיק 1000 יעלו ולכן מגבירים ערנות.

''היועמ''ש יגנוז את התיק''. נתניהו ומילצ'ן (פלאש 90)
''היועמ''ש יגנוז את התיק''. נתניהו ומילצ'ן (פלאש 90)

כאמור קליין הינה עדה מרכזית בתיק, המכונה גם "פרשת המתנות", בו קיבל על פי החשד ראש הממשלה לשעבר נתניהו טובות הנאה ממילצ'ן ואיש העסקים ג'יימס פאקר בזמן כהונתו, המוערכות בסך כולל של מיליון שקלים. בנובמבר 2019 הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי הוא יעמיד לדין את נתניהו באשמת מרמה והפרת אמונים בתיק זה.

לפני כשבוע קליין סיפרה בריענון הזיכרון שלה פרטים שלא סיפרה קודם לכן. כך למשל, חשפה קליין כי כאשר לא אושרה חידושה של אשרת השהייה של מילצ'ן בארצות הברית, נתניהו העביר למילצ'ן באמצעות ראש הלשכה שלו שני רעיונות - אחד מהם היה למנות את מילצ'ן לקונסול כבוד בלוס אנג'לס, מה שיפטור אותו מהצורך באשרה. הרעיון השני שהציע נתניהו למילצ'ן הוא שהוא יהיה מועמדו לנשיאות המדינה - מה שגם כן, פוטר אותו מהצורך בוויזה לארצות הברית.