הבעל החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו טען בחקירתו: "לא זוכר כלום"

גיורא פרי, שעל פי החשד ירה למוות באשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם שבעוטף עזה, נחקר במשך כשעה בבית החולים שבו הוא מאושפז - והצהיר כי אינו זוכר דבר מליל התקרית

זמן צפייה: 01:54

הרצח בתלמי אליהו: גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם שבעוטף עזה, נחקר היום (שלישי) במשך כשעה בבית החולים סורוקה שבו הוא מאושפז. זאת, עם חזרתו להכרה, לאחר שנפצע בינוני בהתהפכות רכבו בליל התקרית. בחקירתו טען פרי כי "אינו זוכר כלום" מערב האירוע.

פרי שיתף פעולה עם חוקריו, חזר שוב על דבריו כי אינו זוכר דבר ממה שקרה, ואף שאל את סובביו "איפה אסתי?". על פי ההערכה הוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים, ולעבור למעצר.

בתה של אהרונוביץ', מעיין, ספדה לה בהלוויה שנערכה אתמול: "אמא, סבתא, חברה הכי טובה. כל מי שהכיר אותך ידע שאת אישה טובת לב עם נתינה אין סופית - תומכת, דואגת ואוהבת. את היית בשבילנו העולם כולו! חיבקת כשצריך, הקשבת, הכלת ותמיד היית שם בשבילנו. את החיים שלך הקדשת לנו, ואדם עלוב נפש סיים ברגע את החיים שלך. אז איך ממשיכים בלעדייך? איך ממלאים את החלל הגדול שנשאר? גידלת מחזורים של ילדים בכל האזור כגננת ומורה למוזיקה. השארת חלל ענק אצל כל אחד ואחת שנמצאים כאן היום. אמא, תנוחי על משכבך בשלום. תשמרי עלינו מלמעלה ותני לנו כוחות להמשיך את החיים בלעדייך".

עוד בחדשות 13:

רצח אסתי אהרונוביץ': הבעל החשוד חזר להכרה; עשוי להיחקר בקרוב

יש תוכנית, אין תקציב: רצח נשים – כרוניקה של מחדל ידוע מראש

אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא
אסתי אהרונוביץ' שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, כאמור, שב פרי להכרה וחזר לתקשר באופן מלא. אתמול האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו, בדיון שנערך בהיעדרו. במקביל נערכה בית העלמין בחבל שלום הלוויתה של אהרונוביץ' בת ה-70, אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים.

מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי היא שימשה במשך שנים מורה למוזיקה בבית הספר היסודי המקומי ׳יובלי הבשור׳ עד ליציאתה לפנסיה לפני מספר שנים. "אנו כואבים והמומים את המקרה. הצוותים המקצועיים במועצה, צוות אגף הרווחה והבטחון מלווים את המשפחה מאז שעות הערב וימשיכו ללוות ככל שידרש", נמסר.

גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

כזכור, שלשום נמצאה גופתה של אהרונוביץ' כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשפרי לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחיפשה את הבעל, המחזיק ברישיון לנשק. הוא אותר ברכבו עם הנשק והכדורים, ועל פי הערכה תכנן לשים קץ לחייו.

בריאיון לתוכנית "שש-אמנון לוי", נירית, גרושתו של החשוד ברצח שהייתה נשואה לו במשך 13 שנים, סיפרה: "הופתעתי מאוד. עד עכשיו הגוף שלי משקשק. הוא רופא, וכל חייו הוא הציל אנשים - אבל יש בו צד שבאמת בעייתי". עוד הוסיפה כי "היו לי איתו כל מיני התנסויות שלא הגיעו למצבים כאלה, תודה לאל. הוא לא היה אלים כלפיי, אבל היו צעקות. כשאני רציתי לעזוב אותו, הוא לא שמח - בלשון המעטה".