ראש חטיבת החקירות: קורא למי שנפגע מאוחובסקי לפנות למשטרה

תת-ניצב דודו בואני אישר בכנס אילת לעיתונות כי המשטרה החלה בבדיקה בעקבות התחקיר שפורסם ובמסגרתו טענות כי איש התקשורת גל אוחובסקי כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו: "מבטיחים לתת מענה"

זמן צפייה: 00:43

ראש חטיבת החקירות במשטרה, תת-ניצב דודו בואני, התייחס היום (שלישי) בכנס אילת לעיתונות לפרשת גל אוחובסקי שנחשפה אמש בתחקיר של תאגיד השידור הציבורי וקרא למי שחש שנפל קורבן לפנות למשטרה.

"המשטרה החלה בתהליך של בדיקה ואני לא ארחיב. אני פונה באופן גלוי למי שמרגיש שנפגע באירוע המדובר לפנות למשטרה בצורה מסודרת ואני מבטיח לתת מענה", אמר בואני.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עם העיניים ליום שישי: החל הדיון המרתוני בכנסת לאישור התקציב

יבנה: טבעת עתיקה משובצת אבן חן נמצאה ביקב מהתקופה הביזנטית

במהלך דיון הארכת המעצר: ברלנד התעלף בבית המשפט

במשטרה החלו אמש בבחינת החומרים בעקבות התחקיר שפורסם בעניינו של איש התקשורת גל אוחובסקי. במשטרה ינסו להגיע למתלוננים בימים הקרובים, והבוקר הפכה בחינת החומרים לבדיקה משטרתית.

גם שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב לפרשה וכתב בטוויטר שלו: "הצטערתי מאוד לשמוע על התלונות נגד גל אוחובסקי ואני מבקש לחזק את ידי המתלוננים. עלינו לנהוג באפס סובלנות לפגיעות מיניות. זה נכון בכל מקום, וזה נכון גם בתוך הקהילה הגאה. ההחלטה של אוחובסקי להתנצל ולהתפטר מ'איגי' היא הדבר הנכון והראוי. יש למצות את בירור הטענות ולהבטיח תמיכה לנפגעים". בתוך כך, במועצה האזורית שער הנגב החליטו לדחות בשלב זה אירוע "שבתרבות" עם אוחובסקי.

בתאגיד השידור הציבורי כאן פורסם אתמול כי אוחובסקי כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו במפגשים מיניים. במסגרת התחקיר, עדותו של א' שנפגש לפני כשנה וחצי במפגש שבו הוא סיפר כי הוצבו גבולות, אך הן הופרו מיד. זו אינה העדות הראשונה וישנן עדויות נוספות. אוחובסקי מסר כי לא ידע על תחושותיו של א' והודיע כי הוא מפסיק את פעילות בארגון הנוער הגאה איגי.