פרשת גל אוחובסקי: 5 גברים נוספים טוענים שנפגעו מינית

המשטרה מחזיקה בשמותיהם של מספר אנשים, שלדבריהם איש התקשורת פגע בהם. שניים מהם נמצאים כרגע בחו"ל, השלושה האחרים ככל הנראה חוששים עדיין להגיש תלונה רשמית. בסביבתו של אוחובסקי שיבחו את עבודת המשטרה

זמן צפייה: 00:55

פרשת גל אוחובסקי: לחדשות 13 נודע הערב (שני) כי ברשות המשטרה שמות של חמישה אנשים נוספים, שעלה החשד כי אוחובסקי פגע בהם מינית. שניים מהם נמצאים כרגע בחו״ל, והשלושה האחרים חוששים בינתיים להגיש תלונה רשמית.

נכון להיום, אוחובסקי נחקר על מעשים מגונים ומעשה סדום במסאז׳יסט, אך מכחיש את החשדות נגדו. אם התלונה תישאר בסדר הגודל הנוכחי, סביר להניח שהתיק ייסגר. בסביבתו של אוחובסקי שיבחו את עבודת המשטרה ואת הדיסקרטיות שנהגו בה בעניינו. במקביל, שוטרי מרחב ירקון הגיעו הבוקר לביתו של אוחובסקי, החרימו את מכשירו הסלולרי ולקחו מחשבו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"במקומות הכי אינטימיים": קרובת משפחתו של הקצין המצלם גילתה שגם היא תועדה

בכיר בחמאס: "בוחנים אופציות להסלמה מול ישראל"

בית מלאכה הפך למחרטה של כסף: ארבעה נעצרו בחשד לזיוף מטבעות

כזכור, איש התקשורת נחקר היום לראשונה במשטרה, לאחר שלפני כחודש פורסמו נגדו עדויות בגין ביצוע לכאורה של עבירות מין. נגד אוחובסקי עלו טענות כי במהלך מפגשים עם גברים, הוא כפה את עצמו מינית בניגוד לרצונם. מטעמו של אוחובסקי נמסר: "כפי שהודענו מהרגע הראשון, גל אוחובסקי יעמיד את עצמו וישתף פעולה באופן מלא עם כל תהליך בירור. מלוא התמונה תוכיח שלא בוצעה עבירה ולא נחצה הגבול הפלילי".