פרסום ראשון: במשטרה החלו לבחון את הטענות נגד גל אוחובסקי

בעקבות התחקיר שפורסם נגדו ובמסגרתו טענות כי איש התקשורת כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו, במשטרה החלו בבדיקה וינסו להגיע למתלוננים בימים הקרובים

זמן צפייה: 00:43

פרסום ראשון: במשטרה החלו הערב (שני) בבחינת החומרים בעקבות התחקיר שפורסם בעניינו של איש התקשורת גל אוחובסקי. במשטרה ינסו להגיע למתלוננים בימים הקרובים. כרגע מתייחסים במשטרה לחומרים בפרשה כ"גבוליים", וטרם הוגשה תלונה מסודרת. העדויות מבחינת החוקרים עלולות להיות "סובייקטביות ונתונות לפרשנות", אך אם תוגש תלונה או שתגיע עדות חדשה הדברים עשויים להשתנות.

בתאגיד השידור הציבורי כאן פורסם כי אוחובסקי כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו במפגשים מיניים. במסגרת התחקיר, עדותו של א' שנפגש לפני כשנה וחצי במפגש שבו הוא סיפר כי הוצבו גבולות, אך הן הופרו מיד. זו אינה העדות הראשונה וישנן עדויות נוספות. אוחובסקי מסר כי לא ידע על תחושותיו של א' והודיע כי הוא מפסיק את פעילות בארגון הנוער הגאה איגי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סער לא עובר אחוז חסימה, מיכאלי מתחזקת: סקר חדשות 13

בנט בוועידת האקלים: "קורא להשיק סטארט-אפים לפתרון המשבר"

הקרב על איתן בירן: הסב שמואל פלג הגיש ערעור לבית המשפט

מארגון איגי נמסר: "אנו מקווים כי האירועים המתוארים בתחקיר יבוררו בהקדם. השנים האחרונות מביאות רוח חדשה של יצירת רשת ביטחון למתלוננות ומתלוננים - הרוח הזו חייבת להיכנס גם לתוך הקהילה הגאה ואנו, כארגון המוביל והגדול בקהילה שאחראי על אלפי חניכות וחניכים ומאות רבות של מתנדבים ומתנדבות, לוקחים על עצמנו תפקיד משמעותי בבניית ושינוי השיח. משימתנו היא ליצור עולם ומרחב בטוח לכל נערה ונער בקהילה הגאה בישראל וכל מי שנושא תפקיד בארגון חייב לשמש לכך דוגמא. קווי הפניות הדיגיטליים שלנו פתוחים והמדריכים והמדריכות שלנו קשובים לכל אחת ואחד שירצו לדבר, לשתף או להתייעץ בנוגע לאירועים שקרו ולכל נושא שקשור אליהם. אנו מחויבים לחיסיון מלא ולבירור מיידי של כל תלונה".