לאחר שהוגשו שלוש תלונות: המשטרה המליצה לסגור את התיק נגד גל אוחובסקי

פרסום ראשון: תיק החקירה נגד איש התקשורת הועבר לפרקליטות המדינה עם המלצה על סגירתו, בעקבות התיישנות ומחסור בראיות. במקביל, התיק נגד חבר מועצת עיריית תל אביב לשעבר, איתי פנקס-ארד - נגנז

זמן צפייה: 00:50

תיק החקירה נגד איש התקשורת גל אוחובסקי הועבר לפרקליטות ובמשטרה ממליצים לסגור אותו - כך פורסם הערב (חמישי) לראשונה בחדשות 13. יש לציין כי נגד אוחובסקי הוגשו עד כה שלוש תלונות. על תלונה אחת חלה התיישנות, ובשתיים האחרות המשטרה לא מצאה ראיות פליליות.

למרות שבוצעו עימותים עם המתלוננים חוקרי מרחב ירקון הגיעו למסקנה כי אין עבירות פליליות מצד החשוד, אבל העבירו את התיק לפרקליטות שכן רק היא יכולה לסגור תיקי עבירות מין.

במקביל, תיק החקירה נגד חבר מועצת עיריית תל אביב לשעבר איתי פנקס-ארד - נגנז. נגד פנקס-ארד הוגשה תלונה על מעשה אונס מצד מתלונן שנמצא בחו"ל. לכן, במשטרה לא הצליחו לגבות את עדותו, והחליטו לא למשוך ולחכות עם התיק פתוח. המשטרה העבירה את התיק לפרקליטות, שהודיעה על גניזתו בשלב זה.

איתי פנקס ארד
איתי פנקס ארד | צילום: עיריית תל אביב-יפו

לפני כחודשיים פתחה המשטרה בחקירה נגד פנקס-ארד, שנחשד בביצוע עבירות מין. כזכור, בשתי העדויות שפורסמו כשבועיים קודם לכן, התלוננו שני צעירים שפנקס קיים עמם יחסי מין לפני יותר מעשור, כשהיו בני 17, תוך שהוא מודע למצבם הנפשי הפגיע.

בעקבות חשיפת הפרשה באתר Ynet, פנקס-ארד השעה עצמו מתפקידו כמחזיק תיק הלהט"ב בעיר בשבוע והחליט בעקבות העדויות נגדו להתפטר מתפקידו כחבר מועצה.