לאחר הסערה: גל גברעם הגישה תלונה נגד שי אביטל

אחרי שביקרה את התנהלות המשטרה, הגיעה הדוגמנית פעם נוספת כדי להתלונן על סוכן הדוגמנויות שלטענתה תקף אותה מינית לפני כשנתיים. בכך, היא מצטרפת לעוד 10 נשים שכבר הגישו תלונותיהן נגדו

זמן צפייה: 00:50

אושיית הרשת גל גברעם הגיעה היום (חמישי) למשטרת מחוז תל אביב וזאת על מנת להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, שלטענתה הטריד אותה מינית בחופשה באילת לפני כשנתיים. בכך, היא מצטרפת לעוד 10 נשים שכבר הגישו תלונה נגד אביטל, שהתחקיר נגדו פורסם בתחילת השבוע בתוכנית "הצינור".

כזכור, גברעם סיפרה כי כשהגיעה למסור את עדותה במשטרה לפני יומיים ושלחו אותה הביתה לבצע תלונה מקוונת. בפוסט שפרסמה באינסטגרם אמרה גברעם: "משטרת ישראל, אתם צריכים להתבייש". עוד אמרה כי כאשר הגיעה להתלונן, הפקיד בתחנה שאל אותה "למה רק עכשיו?". "עניתי לו - כי פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת יותר. והוא שתק", אמרה בדמעות והמשיכה לתקוף את המשטרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עוד מדינות ייכנסו לרשימה השחורה: "200-150 חולים נכנסים ביום"

פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים ולא יזכה במדליה בטוקיו

מחאת החקלאים יצאה לדרך: חוסמים צמתים מרכזיים ברחבי הארץ

גל גברעם
גל גברעם | צילום: רפי דלויה

בתגובה לפרסום התנצל השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ומסר: "האירוע שהתרחש הלילה שבו נדחתה הגשת תלונתה של גברעם הוא רע ולא היה צריך לקרות. מפכ"ל המשטרה ואני שמנו בראש סדר העדיפויות את השירות שעל המשטרה לתת לאזרח ובוודאי בנושא הגשת תלונה נגד פגיעה מינית. לכן, עם כניסתי לתפקיד, התחלנו בצעדים להתמודד עם הנושא ומיניתי יועצת לנושאי מגדר בלשכתי. אני מתנצל בפני גל, ויחד עם המשטרה אאתר את נקודות החולשה ונתקן".

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי מסר: "הליך תלונתה של גברעם נבדק ברמות הבכירות ביותר במחוז תל אביב והוא ייבחן גם על ידי יחידת השירות הארצית וממצאי הבדיקה יוצגו עוד היום. אנו נפיק מהבדיקה את כל הלקחים בכדי שמתלוננות ומתלוננים שמגיעים לתחנות המשטרה יקבלו את היחס והשירות הטוב ביותר. לא אסבול חוסר רגישות כלפי מי שמגיע לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. נבדוק ברצינות את האירוע ונתקן במהרה את הליקויים".

שי אביטל
שי אביטל | צילום: צילום מסך

כזכור, בעקבות תחקיר "הצינור", גורמים במשטרה אמרו לחדשות 13 כי "תלונה תגרום לפתיחה מיידית בחקירה". כעת, המשטרה פתחה בחקירה ואביטל יזומן לחקירה באזהרה. עם זאת, הסוכן שוהה נכון לשעה זו בטורקיה ובמשטרה מאמינים כי הסיכוי שיחזור ארצה הולך וקטן.