שי אביטל מגיב לטענות: "מנסים להדליק את המשטרה עליי?" • בלעדי

מאז התפוצצה הפרשה, סוכן הדוגמניות שומר על שתיקה ממקום מושבו בטורקיה. ב"הצינור" הובאה הקלטה שבה הוא נשמע מתייחס לראשונה לטענות נגדו - ולגל גברעם: "מי יתקרב אליה בכלל?"

זמן צפייה: 04:28

בימים האחרונים, ומאז התפוצצה הפרשה נגדו - סוכן הדוגמניות שי אביטל שומר על שתיקה ממקום מושבו בטורקיה. עד כה, שמונה נשים התלוננו במשטרה כי הטריד אותן, והוא עדיין לא הגיב לטענות. הערב (רביעי) בתוכנית "הצינור" ברשת 13, תובא הקלטה בלעדית שבה נשמע הסוכן מתייחס לדברים.

"אני לא יודע מה להגיד לך", אמר, "הם מנסים להדליק את המשטרה עליי?". בשלב זה, דיבר באופן ספציפי על הטענות של כוכבת הרשת גל גברעם, שסיפרה כי לפני כשנתיים הטריד אותה במהלך צילומים לתוכנית טלוויזיה, ואמר: "אני לא יודע מה היה לי עם הגל הזאת, אני זוכר רק שדיברתי אליה לא יפה באילת. מי יתקרב אליה בכלל?".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מבוכה לקואליציה: חוק אי-הפללת צרכני קנאביס עלה בהפתעה – ונפל

יאיר גולן חזר בו: "ערים ביו"ש אינן ערים בישראל"

חמינאי נגד ארה"ב: "פעלו באופן פחדני באשר להסכם הגרעין"

צילום: צילום מסך

מוקדם יותר הערב פורסמו בחדשות 13 ממצאי בדיקת המשטרה על הסערה סביב גברעם, שטענה אמש כי הגיעה להתלונן נגד אביטל - אולם זכתה ליחס מזלזל. לפי המשטרה, השוטר שהוצב בכניסה למטה המחוז, עליו טענה כי שלח אותה להגיש תלונה מקוונת, הוא שוטר חובה (שח"מיסט) בן 18. מהממצאים עלה כי הוא לא אמור היה להורות לגל לחזור לביתה ולהגיש תלונה דרך האתר.

כמו כן, וכפי שהכוכבת סיפרה - השוטר שאל אותה מדוע היא מתלוננת רק עכשיו, שנתיים אחרי שאירע המקרה. בממצאים נכתב כי "השוטר היה אדיב וניסה לסייע - אך שיקול הדעת היה מוטעה, והטיפול לקוי מאוד". נצ"מ חיים בובליל, מפקד מרחב יפתח, נשא הצהרה מיוחדת לכלי התקשורת עקב הסערה, ואמר: "30% מהתלונות שמוגשות אלינו הן מקוונות".

גל גברעם
גל גברעם | צילום: צילום מסך

כאמור, הלילה סיפרה גברעם בסרטון ארוך שהעלתה לרשת כיצד הגיעה לתחנת המשטרה על מנת להתלונן נגד הסוכן וקיבלה יחס מחפיר. "משטרת ישראל, אתם צריכים להתבייש", אמרה גברעם, שתיארה כי המקרה אירע לפני כשנתיים, וכשהגיע להתלונן הלילה, הפקיד בכניסה שאל אותה "למה רק עכשיו?. עניתי לו - כי פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת יותר. והוא שתק".

"אמרו לי - יש חוקרת אחת בלילה וזה ייקח עוד שעתיים-שלוש. אתם יכולים לחכות או להגיש תלונה במחשב. באתי, הגעתי עד למקום. צעקתם בכל מקום שפתחתם חקירה מיוחדת. השר לביטחון פנים עומר בר-לב – קראתם לכולנו לבוא להעיד, וזה לא משהו פשוט לעשות. משטרת ישראל, איפה אתם? אתם אמורים להגן עלינו". בעקבות הפוסט הגיעו תגובות רבות , כולל של השר לביטחון פנים עמר בר לב ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.