נדחתה בקשת אולמרט: שרה נתניהו לא תזומן לעדות נוספת

ראש הממשלה לשעבר הגיש בקשה לבית המשפט לזמן את רעיית ראש האופוזיציה לעדות נוספת במסגרת תביעת הדיבה של משפחת נתניהו נגדו, לאחר שהעידה כי היא לא שותה אלכוהול, בניגוד לדברי הדס קליין בעדותה בתיק 1000, שסיפרה כי סיפקה לשרה נתניהו שמפניות במשך שנים. השופט דחה את הבקשה וקבע כי גם קליין לא תעיד במשפט

זמן צפייה: 02:04

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) בקשה לבית משפט השלום בתל אביב לזמן לעדות נוספת את שרה נתניהו במסגרת תביעת הדיבה של משפחת נתניהו נגדו. אולמרט, באמצעות עורך דינו אמיר טיטונביץ, טען בבקשה כי שרה נתניהו שיקרה בעדות במשפט הדיבה לאחר שאמרה כי היא "אף פעם לא שותה אלכוהול". השופט דחה את הבקשה.

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

הבקשה הוגשה בעקבות עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית ואשת סודו של ארנון מילצ'ן, בתיק 1000. בעדותה סיפרה קליין על אספקת שמפניות קבועה במשך שנים לשרה נתניהו וכי היא שתתה אלכוהול באופן קבוע. אולמרט ביקש לזמן את שרה נתניהו והדס קליין לעדות במשפט הדיבה או אחת מהן כדי לאמת את "השקרים" לטענתו של הגברת נתניהו, אך השופט דחה גם את הבקשה לזמן את קליין להעיד.

עו''ד אמיר טיטונוביץ המייצג את אהוד אולמרט
עו''ד אמיר טיטונוביץ

לפני כחודש נפתח שלב העדויות בתביעה שהגישה משפחת נתניהו נגד אולמרט לאחר שהאחרון טען כי הם לוקים בנפשם. בני הזוג נתניהו, כמו גם הבן יאיר, העידו. בנוסף, גם יועץ התקשורת לשעבר של המשפחה ניר חפץ, וראש המל"ל בתקופת נתניהו עוזי ארד, עלו לדוכן העדים.

אהוד אולמרט ובנימין נתניהו
אהוד אולמרט ובנימין נתניהו | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"ראיתי התנהגויות מוזרות שלה", אמר ארד בעדותו. "היא יושבת בטיסה, אתה רוכן לידה, פתאום משתנה הקול, ואתה רואה את הדבר הזה ובתוך תוכה אתה חושב אישה מסכנה. פעם אחת היא רצתה להסתער עליי, יש הרבה אנשים, היא מסתכלת עליך ופתאום העיניים ננעלות. אני לא רוצה לפרט, לומר מה ראיתי ושמעתי, אבל אני רוצה להגיד שיובן, שהדברים האלה גבו את מחירם מהמדינה".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר בעדותו: "הפרסומים האלה שקר וכזב וגרועים מזה. אין פה את המצב הרגיל שאנחנו מכירים מהפוליטיקה. זה פאסון דה פרלה. אני לא מכיר דבר כזה בין מנהיגים בעולם. הדבר לא נאמר כהבעת דעה או כהכפשה. נאמר כקביעת עובדה קלינית. נאמר על ידי ראש ממשלה לשעבר כאילו הוא ממתיק סוד, כאילו הוא משתף את הציבור".