חשד לניסיון רצח: בן 4 במצב אנוש לאחר שקרוב משפחה חנק אותו

הילד אותר מחוסר הכרה בחדרו הנעול של החשוד בבית בשכונת רמות בירושלים. הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קריטי, תוך פעולות החייאה. קרוב המשפחה, בשנות ה-20 לחייו, נעצר

זמן צפייה: 00:29

ילד בן 4 נפגע היום (שבת) באורח אנוש לאחר שעל פי החשד קרוב משפחה בשנות ה-20 לחייו, שסובל ממחלה נפשית, חנק אותו בביתם בשכונת רמות בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הילד מחוסר הכרה, ופינו אותו לבית החולים שערי צדק במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לאחר בירור ראשוני את קרוב משפחתו של הילד בחשד למעורבותו במעשה. מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסויים הבחינו כי הילד לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הילד מוטל על הרצפה.

זירת האירוע בירושלים
זירת האירוע בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופרמדיקית מד"א סיגלית מזרחי סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום".

אמבולנס
אמבולנס. ארכיון | צילום: shutterstock