ליטל הובאה למנוחות: "לא אשקוט עד שמי שעשה את זה ישלם"

עשרות חברים ובני משפחה ליוו למנוחות את ליטל יעל מלניק שנרצחה לפי החשד ע"י אח במוסד פסיכיאטרי שהיה בקשר עמה. "סליחה שלא הצלחנו להציל אותך", ספדה לה אחותה רות

זמן צפייה: 01:16

עשרות חברים ובני משפחה ליוו הערב (שני) למנוחות את ליטל יעל מלניק בת ה-17 שנרצחה לפי החשד על ידי אח במוסד פסיכיאטרי שהיה בקשר עמה. לדברי המשפחה, אמה של הנערה הייתה אמורה להגיע מחו"ל להלוויה, אך בשל היותה אזרחית זרה עם שני חיסונים בלבד, לא קיבלה אישור לעלות לטיסה.

רות, אחותה של ליטל, ספדה לה בהלוויה. "סליחה שלא הצלחנו להציל אותך", היא אמרה. "לא אשקוט עד שמי שעשה את זה ישלם. אני מתגעגעת אלייך. כל כך רצינו לשמור עלייך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משתמשים מדווחים: תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם

אושר: חובת התקנת חלון ממ"ד עבה יותר בבתים בטווח 7 ק"מ מעזה

איראן בתגובה להאשמות על ניסיון החיסול בקפריסין: "חסרות בסיס"

גופתה של הנערה נמצאה קבורה למחצה באתר בנייה בקריית מוצקין בשבת האחרונה. מלניק למדה מגיל צעיר בפנימייה, משום שמשפחתה נמצאת ברוסיה, ולכן לסבתה הייתה את המשמורת עליה. סבתה של הנערה דיווחה בערב שבת על היעדרות נכדתה, שהייתה אמורה להגיע אליה מהמוסד שבו היא התגוררה בכרמיה.

עוד הסבתא סיפרה, כאשר דיווחה על היעדרות נכדתה, כי לנערה היה קשר מסוים עם החשוד בן ה-45 שנעצר. יש לציין כי לחשוד אין עבר פלילי וככל הנראה הקשר ביניהם התחיל כשעבד במוסד הפסיכיאטרי. מעצרו הוארך אתמול בשמונה ימים.