הובאה למנוחות התינוקת מאשקלון - שעל פי החשד סבלה מהתעללות

עשרות בני אדם הגיעו לבית העלמין שבעיר, והשתתפו בהלוויית בת ה-11 חודשים שע"פ החשד הוכתה על ידי בן זוגה הפלסטיני של אמה. אתמול שוחררה האם לביתה ללא תנאים מגבילים, ומעצר החשוד הוארך

זמן צפייה: 01:06

מות התינוקת באשקלוןבת ה-11 חודשים, שלפי החשד סבלה מהתעללות מצד בן זוגה של אמה, הובאה היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין שבעיר. בין עשרות המשתתפים שהגיעו להלוויה נמצאת גם אם התינוקת, שנעצרה תחילה בחשד להתעללות והזנחה ושוחררה אתמול ללא תנאים מגבילים.

כזכור, אתמול מתה מפצעיה התינוקת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מהמרכז הרפואי נמסר כי "חרף המאמצים להשאירה בחיים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה". מהמשטרה נמסר כי בן זוגה הפלסטיני של אמה, זיאד אעביד, חשוד בגרימת מוות.

לכתבות נוספות בנושא >> 

נקבע מות התינוקת שלפי החשד הוכתה ע"י בן הזוג של אמה באשקלון

החשוד המרכזי בהזנחת התינוקת באשקלון: "היא נפלה לי מהידיים"

"הכה אותה כי כעס על אמה": הוארך מעצר החשוד בפגיעה בתינוקת

אשקלון, תינוקת מאשקלון, תינוקת באשקלון, בית עלמין, קבורה, הלוויה
חלקת הקבר של התינוקת מאשקלון

כאמור, בית המשפט המחוזי קיבל אתמול את ערעורה של האם ושחרר אותה לביתה ללא תנאים מקבילים, זאת בטענה כי לא קיים חשד סביר שהיא תבצע עבירה מחוץ למעצר.

בית הפעוטה באשקלון
בית הפעוטה באשקלון | צילום: חדשות 13

שלשום האריך בית המשפט בחמישה ימים את מעצרו של אעביד בן ה-21. נציג המשטרה בדיון אמר כי לפי החשד, הוא הכה את התינוקת כי כעס על אמא שלה. מהמשטרה נמסר כי הוא חשוד בתקיפת חסר ישע, נטישה ושהייה בלתי חוקית. במהלך הדיון קבע השופט כי לזיאד מיוחסות עבירות של תקיפת חסר ישע וחבלה, הזנחת קטין ועבירות אלימות כלפי בת זוג. החשוד התגורר בחודשים האחרונים עם אמה של התינוקת, הוא הורשע בגין שהייה שלא כחוק בישראל בעבר.