פרשת כדורגלן העבר והאונס: החלה החקירה במחוז תל אביב

חוקרי מרחב ירקון גבו עדות נוספת מהמתלוננת במהלך סוף השבוע, כשבמקביל החוקרים זימנו גורמים נוספים שידעו על סיפורה של המתלוננת. בהמשך, במשטרה יזמנו את השחקן לשעבר לחקירה. בתוך כך, המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה

זמן צפייה: 00:47

פרשת כדורגלן העבר והאנוס: משטרת מחוז תל אביב החלה בחקירה תלונת האונס נגד הכדורגלן הבכיר לשעבר, כאשר חוקרי מרחב ירקון גבו עדות נוספת מהמתלוננת במהלך סוף השבוע - כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 13.

במקביל החוקרים זימנו גורמים נוספים שידעו על הסיפור של המתלוננת, כאשר בשלב זה במשטרה מעבדים את העדות ורק בשלב הבא של החקירה יזמנו את השחקן לשעבר לעדות. בהמשך לכך, במשטרה הוציאו צו איסור פרסום על החקירה ועל פרטי המתלוננת והחשוד.

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: שאטרסטוק

כזכור, לפני כשבוע המשטרה הודיעה כי היא מחדשת את חקירת האונס נגד כוכב כדורגל מפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית. כזכור, החקירה נפתחה לפני כארבעה שבועות אך לאחר כארבעה ימים המתלוננת חזרה בה וביקשה לבטל את התלונה, זאת בטענה שהיא "מסרבת לעבור את זה".

האירוע עצמו התרחש בתל אביב, אבל למרות זאת במשטרה החליטו תחילה כי החקירה תתנהל במחוז חוף שבחיפה. המתלוננת חששה מכך שהתלונה תתנהל באזור מגוריו של כוכב הכדורגל, הגיעה לתחנת המשטרה וביקשה לסגור את התיק מהסיבה הזאת.