התלונה על אונס נגד כוכב הכדורגל: האישה סיפרה לחברה בזמן אמת

פרטים חדשים בפרשה שנחשפה בחדשות 13: המתלוננת נגד כוכב העבר סיפרה על האירוע שהתרחש לפני 6 שנים לחברתה. היא גם מסרה למשטרה התכתבויות. השחקן מכחיש מכל וכל וצפוי להגיע עצמאית כדי למסור גרסה

זמן צפייה: 01:23

פרשת הכדורגלן המפורסם ותלונת האונס: המשטרה החליטה היום (חמישי) להעביר את החקירה למחוז חוף, כשבמקביל המתלוננת מסרה גרסה מלאה ואמרה לחוקרים כי סיפרה לחברתה על האירוע שחוותה בזמן אמת ואף הראתה את תכתובות הטלפון בינן.

בד בבד, כוכב הכדורגל לשעבר הופתע מהפרסום בחדשות 13 והכחיש את המיוחס לו, ועם שובו לארץ מחו"ל הוא צפוי למסור גרסה במשטרה באופן עצמאי. לפי המתלוננת, האירוע התרחש לפני 6 שנים אחרי מסיבה בעיר תל אביב. במקביל, מקורביו של שחקן הכדורגל לשעבר מכחישים כל קשר למתלוננת.

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: שאטרסטוק

"מה זה השמועה הזאת? אף אחד לא דיבר אתי על זה. הבן שלי התקשר אלי אמר לי 'אבא, אתה לא מבין, יש עליך שמועה'. עניתי לו 'על מה אתה מדבר?'. זה כמו שאני בירח, בחיי, איך הגעתם לשם שלי? מה אני קשור בכלל?".

כזכור, אמש פורסם לראשונה בחדשות 13 כי אישה התלוננה על אונס מצידו של כוכב כדורגל מפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית. לפי החשד, מדובר באירוע שקרה לאחר מקום בילוי שבו שהו השניים. ניתן לומר כי המתלוננת מכירה את כוכב הכדורגל מהעבר, שנחשב לאחת הדמויות האהודות.