התלונה על אונס נגד כוכב הכדורגל: המתלוננת חזרה בה ומשכה את התלונה

לאחר הפרטים שנחשפו לראשונה בחדשות 13, לפיהם המתלוננת נגד כוכב העבר סיפרה על האירוע שהתרחש לפני 6 שנים לחברתה, היא ביקשה לבטל את התלונה בטענה שהיא "מסרבת לעבור את התהליך". במקביל, המשטרה העבירה את התיק לפרקליטות להמשך טיפול

זמן צפייה: 01:23

פרשת הכדורגלן המפורסם ותלונת האונס: המתלוננת נגד כוכב העבר של עולם הכדורגל חזרה בה וביקשה היום (ראשון) לבטל את התלונה נגדו, בטענה שהיא "מסרבת לעבור את זה". כעת, המשטרה תעביר את התיק עם עדותה של המתלוננת לפרקליטות, שם יוחלט אם לסגור את התיק באופן מוחלט לאור העדות שלה.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי המשטרה החליטה להעביר את החקירה למחוז חוף, כשבמקביל המתלוננת מסרה גרסה מלאה ואמרה לחוקרים כי סיפרה לחברתה על האירוע שחוותה בזמן אמת ואף הראתה את תכתובות הטלפון בינן.

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: שאטרסטוק

בד בבד, כוכב הכדורגל לשעבר הופתע מהפרסום בחדשות 13 והכחיש את המיוחס לו, ועם שובו לארץ מחו"ל הוא צפוי למסור גרסה במשטרה באופן עצמאי. לפי המתלוננת, האירוע התרחש לפני 6 שנים אחרי מסיבה בעיר תל אביב. במקביל, מקורביו של שחקן הכדורגל לשעבר מכחישים כל קשר למתלוננת.

לפי פרטים שפורסמו לראשונה בחדשות 13, האישה התלוננה על אונס מצידו של כוכב כדורגל מפורסם לאחר אירוע בו בילו במשותף. בתגובה לפרסום, כדורגלן העבר הגיב לטענות והכחיש מכל וכל: "אני לא מכיר כלום. אני בכלל בחו"ל. הבן שלי מתקשר אליי ואומר לי שיש עליי שמועה. בכלל נסעתי עם חברה ליום הולדת". עוד הוא אמר: "כששמעתי על זה הרגשתי כאילו טסתי לירח. לא מכיר כלום. כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו?".