כדורגלן העבר שנחשד באונס עומת עם המתלוננת

שחקן הכדורגל לשעבר נחקר באזהרה בפעם השנייה, בחשד לעבירות מין, ונערך עימות מול מגישת התלונה. זאת, לאחר שהתלוננה במשטרה על מקרה שאירע לפני חמש שנים. הכוכב מכחיש את הטענות נגדו • פרסום ראשון

אזיקים. אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פרסום ראשון: כדורגלן העבר הבכיר, שנחשד באונס עומת היום (רביעי) עם המתלוננת נגדו. הוא חשוד בעבירות מין בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על מקרה שאירע לפני 5 שנים. הפרשה נחשפה לראשונה בחדשות 13, שחקן הכדורגל לשעבר מכחיש את הטטענות נגדו בתוקף.

כזכור, בשבוע שעבר נחקר הכדרוגלן באזהרה. זאת, לאחר שחוקרי מרחב ירקון גבו עדות נוספת מהמתלוננת לפני כן. במקביל, החוקרים זימנו גורמים נוספים שידעו על הסיפור של המתלוננת, והוציאו צו איסור פרסום על החקירה ועל פרטי המתלוננת והחשוד.

לפני כשבועיים המשטרה הודיעה כי היא מחדשת את חקירת האונס נגד כוכב הכדורגל המפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית. החקירה אומנם נפתחה בתחילת ינואר אך לאחר כארבעה ימים המתלוננת חזרה בה וביקשה לבטל את התלונה, זאת בטענה שהיא "מסרבת לעבור את זה".

האירוע עצמו התרחש בתל אביב, אבל למרות זאת במשטרה החליטו תחילה כי החקירה תתנהל במחוז חוף שבחיפה. המתלוננת חששה מכך שהתלונה תתנהל באזור מגוריו של כוכב הכדורגל, הגיעה לתחנת המשטרה וביקשה לסגור את התיק מהסיבה הזאת.

סנגוריו של החשוד, עורכי הדין משה גלעד ורינת גלעד פרל  מסרו כי "מרשנו נחקר בתחנת המשטרה ומכיוון שיש איסור פרסום על פרטי החקירה לא נוכל לפרט יותר בשלב זה. כל שנגיד הוא שמדובר בעלילה כוזבת שלדעתנו התחזקה בעיני המשטרה".