בעלי מכבי חיפה מגיב: "אצילי שונה מהשחקן שהגיע אלינו"

בתגובה ראשונה מאז חשיפת ההתכתבויות בפרשת הכדורגלנים והקטינות בחדשות 13, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, שבה משחק עומר אצילי, הגיב לראשונה: "החלטתי לתת לו הזדמנות להיות אדם טוב יותר"

זמן צפייה: 01:33

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר הגיב הערב (שבת) לראשונה להתכתבויות שנחשפו בחדשות 13 בפרשת הכדורגלנים והקטינות, שבה היה מעורב שחקן הקבוצה עומר אצילי. בתגובה שפרסם באתר הרשמי של הקבוצה הבהיר שחר כי החליט לתת לאצילי הזדמנות לאחר שהבין, לדבריו, שהשחקן מתחרט על מה שאירע.

"כל עוד הנושא היה בחקירה משטרתית, לא הגבתי ולא פעלתי. לכשהוחלט בפרקליטות על חוסר אשמה וסגירת התיק ולאחר שובו מקפריסין, נפגשתי עם השחקן. הבנתי והתרשמתי שהוא מצטער מאוד על שאירע, מתחרט ומחפש בכנות לנתב את חייו למקומות חיוביים", אמר שחר.

פרשת הכדורגלנים והקטינות: עומר אצילי ודור מיכה
פרשת הכדורגלנים והקטינות: עומר אצילי ודור מיכה | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

"על אף שאני סולד ומוקיע את התנהגות השחקנים במקרה המדובר ומגנה אותה, החלטתי לבחון את נושא חזרתו", הוסיף שחר, "התייעצתי עם רבים, שמעתי דעות רבות ומנוגדות ולבסוף, החלטתי לקלוט את עומר במועדון שלנו, לתת לו הזדמנות לעסוק במקצוע שלו ולהיות אדם טוב יותר. תחת ליווי מקצועי, עומר העביר לשחקני מחלקת הנוער הרצאות על קבלת החלטות, כשהמוטו הוא להימנע מטעויות שיכולות לפגוע בהתפתחות עתידית".

לסיום אמר שחר: "את תוצאות ההחלטה והמקרה שלו (אשר לא אירע במועדון שלנו), אנו לומדים ומיישמים בחינוך הצעירים שלנו ולעתידם כבני אדם ושחקני כדורגל. בוודאות אני אומר: אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו. אני שמח שהוא איתנו ותורם לנו מכישרונו ושותף להצלחותינו".