אישום: ניסה לרצוח את בעל הפאב שמנע ממנו לשוחח עם זוגתו לשעבר

כתב אישום הוגש נגד אונור קלש, בן 24, וריצ'רד טוט, בן 23, לאחר שירו לכיוונו של בעלי ה"פידל בר" ברמת גן. הפגיעה בקורבן נמנעה הודות לתושייתה של אישה שנכחה במקום והדפה את היורה. בעלי הפאב: "זה אירוע שאני רוצה למחוק מהזיכרון"

זמן צפייה: 00:09

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה ביום חמישי האחרון כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר, נגד אונור קלש, בן 24, וריצ'רד טוט, בן 23, בגין ניסיון רצח, לאחר שירו לכיוונו של בעל פאב ברמת גן. הפגיעה בקורבן נמנעה הודות לתושייתה של אישה שנכחה במקום והדפה אותו בזמן הירי.

האירוע התרחש במהלך חודש אוגוסט 2021, כאשר קלש הגיע עם חברו לפאב ה"פידל בר" ברחוב ביאליק ברמת גן, וביקש לשוחח עם אחת העובדות במקום, שהייתה בת זוגו בעבר. בעל המקום מנע ממנו לעשות כך, וקלש איים עליו שישרוף אותו ואת הפאב.

תיעוד מניסיון הרצח בפאב ברמת גן
תיעוד מניסיון הרצח בפאב ברמת גן

לפי כתב האישום, בסמוך לאירוע, ומתוך כוונה להמית את אחד מבעלי המקום, הצטייד קלש באקדח, וכשעתיים לאחר מכן הגיע עם טוט ועם שניים נוספים לאזור בו נמצא הפאב. בעוד טוט חולף על פני המקום וממתין בסמוך, יצא קלש מהרכב, נעמד בכניסה לפאב וירה לכיוון הבעלים. אחת הנוכחות במקום הדפה כאמור את קלש ומנעה ממנו לפגוע בבעלים, ומיד לאחר מכן נמלטו הנאשמים בריצה אל הרכב ונסעו מהמקום.

בשיחה עם חדשות 13 אמר איליה, בעלי הפאב: "אתה מחזיר אותי לאותו אירוע וזה קשה. זה מאחורי ואני לא רוצה להיכנס לזה. אני שומע ממך פעם ראשונה שהגישו כתב אישום נגדו. זה אירוע שאני רוצה למחוק מהזיכרון. אתה יודע מה זה שיורים עליך בתוך העסק? אם זה היה תלוי בי לא הייתי רוצה שאף אחד ידע מהאירוע הזה. זה פגע לי בעסק ועכשיו זה מאחורינו".

תיעוד מניסיון הרצח בפאב ברמת גן
תיעוד מניסיון הרצח בפאב ברמת גן