בשבוע הבא: עימות ראשון בין מתלוננת לאחד ממקורבי אייל גולן

פרסום ראשון: לאחר שהוגש ערר על סגירת התיק נגד הזמר, חוקרי המשטרה ייעמתו בין אחת המתלוננות לבין אחד ממקורביו

אייל גולן
אייל גולן | צילום: גדעון מרקוביץ', פלאש 90

פרסום ראשון: בשבוע הבא ייערך עימות ראשון בפרשת אייל גולן - בין אחת המתלוננת לבין אחד ממקורבי הזמר, כך נודע היום (חמישי) לחדשות 13. כזכור, לפני כחודשיים הגישו שתיים מהמתלוננות לפרקליטות ערר וביקשו לפתוח את התיק מחדש, שמונה שנים אחרי שנפתח.

בחודש שעבר נחשף כי הזמר שלח מכתב חריג לפרקליט המדינה עמית איסמן ובו דרש לסגור את התיק נגדו. במכתב ביקש גולן באמצעות עורך דינו טל גבאי מפרקליט המדינה: "תורה מיידית על ביטול החקירה נגדי, המתלוננות ממחזרות סיפורים".

יום הולדת אייל גולן
אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

לטענת עו"ד גבאי, המשטרה והפרקליטות כי התלונה של אותן מתלוננות, ט' ו-נ', לא מתיישבת עם גרסתן הראשונית. במכתב נטען כי פרקליטות מחוז תל אביב "נהגה באופן מעורר תמיהה" כשביקשה לסגור את התיק. "יש לפעול כדי שעדותן השקרית של אותן בנות תקבל הפעם מענה הולם", אמר עו"ד גבאי. לדברי גולן, החקירה נגדו פוגעת בשמו הטוב ובפרנסתו וגורמת לו נזק אדיר. ככל הנראה ייערך עימות בינו ובין המתלוננות.

בחודש יוני האחרון המתלוננת נ' סיפרה במהדורה המרכזית על תחושותיה: "הבן אדם הזה מבחינתי הוא השטן. אנחנו נלחמות כדי שהוא ישלם את המחיר, כי מגיע לו. כי הוא עשה מעשים איומים והוא נתן לחברים שלו את הלגיטימציה ואת היכולת ואת המקום לפגוע בנו. הוא לא ראוי להיות מושא להערצה".

שתיים מהמתלוננות נגד אייל גולן
שתיים מהמתלוננות נגד אייל גולן | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בקרוב ככל הנראה, צפוי להיערך עימות גם בין גולן לבין המתלוננות: "אנחנו מחכות לעימותים האלה כבר מעל שמונה שנים", אמרה נ', "אנחנו מחכות לרגע להיכנס ולהראות להם גם שאנחנו לא אותן נערות פגיעות, והם לא יכולים לפגוע בנו יותר".