ילדיה של אסתי אהרונוביץ': היו סימנים – אך לא חשבנו שזה יקרה

מעיין וגיל, ילדיה של אסתי שבעלה גיורא פרי חשוד ברציחתה, סיפרו על הימים הקשים שעוברים עליהם ועל ההלם מהמקרה. "הוא התחזה להיות איש משפחה, צדיק ורופא - וזה לא באמת מה שהוא היה"

זמן צפייה: 02:17

גיל ומעיין, ילדיה של אסתי אהרונוביץ' שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה גיורא פרי בתחילת השבוע, התייחסו היום (רביעי) לטרגדיה שפקדה את משפחתם, אותה הם מתקשים לעכל.

"אנחנו בהלם מוחלט", אמרה מעיין. "לא חשבנו שזה יגיע לשם, אבל בדיעבד היום אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים", היא מספרת. "קשה לנו ולא נוכל לפרט בשלב הזה. אנחנו מתרכזים במשפחה, מחבקים אחד את השני ומנסים להיות חזקים ולהנציח את אמא, כדי שכולם ידעו איזו אישה מדהימה ומיוחדת היא הייתה, לא רק עוד אחת בסטטיסטיקה. איבדנו את היקר מכול".

על החשוד ברצח אמרה מעיין בנחרצות כי "הוא היה מתחזה. הוא התחזה להיות איש משפחה צדיק, רופא, וזה לא באמת מה שהוא היה". אחיה הסכים איתה והוסיף כי "אנחנו לא רוצים לדבר עליו, הוא כרגע לא רלוונטי מבחינתנו, במיוחד בזמן השבעה". כזכור, אתמול התגלו פרטים חדשים על עברו המפוקפק של החשוד, בהם תואר פרופסור מזוייף, חובות כספיים ובריחות לחו"ל.

כתבות נוספות בנושא >>

החשוד ברצח אשתו בדרום שוחרר מבית החולים – ונלקח לחקירה

"אהובה ומלאת חיים": אסתי אהרונוביץ נרצחה לפי החשד ע"י בעלה

החשוד ברצח אשתו בדרום: פרופ' גיורא פרי; מעצרו הוארך ב-4 ימים

גיל ומעיין הילדים של אסתי אהרונוביץ ז''ל
גיל ומעיין הילדים של אסתי אהרונוביץ ז''ל | צילום: דניאל חג'בי

אסתי אהרונוביץ' הייתה בת 70 במותה, אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים. היא לימדה מוסיקה בבית הספר המקומי במשך שנים, עד שפרשה לפנסיה. "אמא היתה מרכז חיינו, דאגה לנו וליוותה אותנו ברגעים הטובים והקשים והטובים", אמר גיל. "היא הייתה עוגן עבור כל המשפחה, ולא רק המשפחה הקרובה. הלב שלה היה מלא בהמון נתינה".

"אני זכיתי. באותו יום הייתי איתה ביום כיף", סיפרה מעיין על הפעם האחרונה שראתה את אימה לפני שנרצחה. "לקחתי את שני הילדים שלי ונסענו ביחד ליום כיף בתל אביב. בארבע וחצי הסעתי אותה לרכב שלה, היא המשיכה הביתה ואני המשכתי הביתה - וזו בעצם היתה הפעם האחרונה שראיתי אותה". גיל הנהן והוסיף כי "לקחת את הילדים לראות סרט בקניון - היה הדבר שעשה לה הכי טוב בעולם".

כעת גיל ומעיין ממשיכים בשבעה וממתינים להתקדמות חקירת המשטרה. "אנחנו סומכים על המשטרה בעיניים עצומות", אמר גיל. "אנחנו ממש מעריכים את מה שעשו באותו הערב, הופתענו לטובה מההתנהלות של השוטרים ומפקד התחנה, וזה לא מובן מאליו".

אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא
אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא | צילום: חדשות 13

כזכור, ביום ראשון נמצאה גופתה של אהרונוביץ ללא רוח חיים כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה במרדף אחרי בעלה החשוד ברצח, שנמלט ברכבו ונפצע בתאונה עצמית. הוא טופל בבית החולים סורוקה שבבאר שבע והיום שוחרר ונלקח לחקירה. השוטרים מצאו ברכבו אקדח שהחזיק ברישיון ותחמושת, שככל הנראה שימשו לביצוע הרצח.