רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי: בן 64 נעצר, עוד 7 עוכבו לחקירה

הגבר, תושב ראשון לציון, נעצר בחשד למעורבות ברצח איש העסקים בחודש שעבר והוא יובא לבית משפט בהמשך היום. שבעה נוספים עוכבו לחקירה

זמן צפייה: 00:42

תושב ראשון לציון בן 64 נעצר הבוקר (ראשון) בחשד למעורבות ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי ברחובות בחודש שעבר. שבעה נוספים עוכבו לחקירה. בהמשך היום יובא החשוד לבית המשפט לדיון הארכת מעצרו.

כזכור, פרי בן ה-44 נרצח בחודש שעבר סמוך לבית תפילה ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות. היזם עמד בראש קבוצת נדל"ן אשר עסקה בייזום פרוייקטים ובנייה למגורים ולמסחר. הוא נורה למוות על ידי אופנוען, זאת לאחר שיצא מתפילת הבוקר ונכנס לרכבו. לראשונה, המשטרה השתמשה בטכנולוגיה חדשה בזירת הרצח לפענוח התיק.

עדי ראייה שהיו בזירה סיפרו אז למשטרה: "בחוץ היה חשוך, האופנוען לבש ג׳ינס חולצה כהה והיה עם כפפות על הידיים. הוא המתין על הכביש. ראינו את הג׳יפ של הנרצח פונה לחניון. המשכנו קדימה כמה מטרים ואז שמענו יריות".

בד בבד, גורמים המקורבים לשוק האפור אמרו לחדשות 13 כי "צריך להבין את המצב שפרי היה נתון בו - שום דבר כבר לא היה שלו. לא הג'יפ הלבן, לא הבית, הכל היה של כונס הנכסים והעומד למכירה. הוא עשה הכל כדי להחזיר את הכסף לאנשים שהוא היה חייב להם, לא בזבז ולא העלים כספים. בעלי החוב הבינו שאת הכסף הם כבר לא יקבלו ולכן החליטו להפוך אותו לדוגמה - מי שלא ישלם - ימות".