מכשיר ציטוט במיטה ומצלמה במקלחת: צעיר מואשם במעשים מגונים בשותפתו לדירה

תושב ירושלים בן 26 מואשם כי התקין מצלמות נסתרות ומכשירי האזנה בדירה אותה חלק עם שותפה, וצפה בהקלטות במשך חודשים. הצעירה התלוננה במשטרה לאחר שמצאה את מכשיר ההאזנה - ואז גם גילתה שצילם אותה בדירה וחדר למחשבה האישי

המצלמה בחדר המלון היפני
המצלמה בחדר המלון היפני | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (שלישי) כנגד תושב ירושלים בן 26, על עבירות פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה, זאת לאחר שהתקין מצלמות נסתרות ומכשיר ציטוט במקלחת ובחדרה של שותפתו לדירה, וכן חדר למחשבה האישי. מסתמן כי בין הנאשם למתלוננת הייתה היכרות מוקדמת טרם הפרשה, שלא על רקע רומנטי.

מכתב האישום עולה כי בין הנאשם התקין מצלמות נסתרות במקלחת ובסלון הדירה במהלך התקופה בה התגורר עם המתלוננת בדירתה שבפתח תקווה. במשך חודשים הוא צפה בסרטונים בהם היא מצולמת בין היתר בעירום, ואותם גם שמר על המחשב והטלפון הנייד שלו. כמו כן, שתל הנאשם מכשיר האזנה בגב מיטתה של המתלוננת, באמצעותו האזין לה ולשיחותיה.

אמבטיה
אמבטיה | צילום: שאטרסטוק

בנוסף לכך, הנאשם חדר למחשבה האישי של המתלוננת ועיין בתכתובות אינטימיות שניהלה בווטסאפ, ואף שלח לעצמו תמונות עירום שלה ששמרה על גביו. כאשר גילתה המתלוננת את מכשיר ההאזנה ששתל במיטתה, התעמתה עם הנאשם והזמינה משטרה. רק אז נודע לה לגבי המצלמות שהותקנו בדירה ללא ידיעתה.