הוארך ביממה מעצר הפרופסור החשוד שרקח סמים וסחר לסטודנטים

צו איסור פרסום עדיין מוטל על שמו של הפרופסור מאוניברסיטה במרכז הארץ שחשוד כי רקח סמים בביתו, בהם סם אונס לפי החשד, וסחר בהם לסטודנטים. נציג המשטרה: נמצא בביתו חומר החשוד כסם אונס. השופט: יש חשד סביר, אבל בעוצמה נמוכה

זמן צפייה: 02:09

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שני) ביממה את מעצרו של הפרופסור החשוד כי רקח סמים מסוגים שונים ומכר אותם מביתו. צו איסור פרסום עדיין מוטל על שמו של הפרופסור. השופט גיל גבאי קבע בהחלטתו כי יש חשד סביר לעבירות המיוחסות לו אם כי בעוצמה נמוכה.

הפרופסור, שנמצא בתפקיד בכיר באוניברסיטה מוכרת באזור המרכז נעצר אתמול. לפי החשד, האיש, בשנות ה-60 לחייו המשמש כראש מעבדה, רקח את הסמים בביתו באזור המרכז וסחר בהם לסטודנטים המוכרים לו במקום עבודתו. בין היתר עלה חשד כי בין הסמים שרקח היה גם סם אונס.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2207111114' autoplay='0' credit='' desc='עו"ד שלומציון גבאי מנדלמן, המייצגת את הפרופ′ החשוד' poster='' kid='1_il73w15n' duration='']

במהלך הדיון טען נציג המשטרה, רס"ב דמיטרי שנקר, כי אתמול בוצע חיפוש בבית החשוד. במהלך החיפוש נתפסו במשקלים שונים חומר החשוד כסם מסוג חשיש, MDMA וחומר החשוד כסם מסוג GHB, הלוא הוא סם אונס. הסנגורית שלומציון מנדלמן טענה כי מרשה לא קשור לחשדות שמטיחה בו המשטרה וכי מדובר באדם בעל תפקיד בכיר והדברים יתבררו בהמשך.

מהאוניברסיטה שבה מועסק הפרופסור נמסר היום: "האוניברסיטה מקווה כי החשדות לכאורה יתבררו כלא נכונים. אנו מזכירים כי כל אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו".

אחד הסטודנטים שלומדים אצל הפרופסור החשוד אמר לחדשות 13: "זה לא נשמע הגיוני, הקשר בין תלמידים לבין ראש בית ספר זה לא קשר מהסוג הזה. הוא דמות בכירה. יש משמעת והיררכיה, אתה בחיים לא תפנה למרצה בשם שלו. יש דיסטנס. אף סטודנט לא מכיר אותו באופן אישי, זה אך ורק מקצועי, לפחות ממה שאני רואה. כולם יודעים על הדברים שמתרחשים בבית הספר. אני חושב שזה בדיחה. זה נשמע תלוש מהמציאות. לא מאמינים לזה. אם זה נכון זה עלול לפגוע בכל בוגרי בית הספר. המקום האחרון באוניברסיטה שהדינמיקה בו מאפשרת שדבר כזה יקרה".