רכב על קורקינט וירה 13 כדורים: תושב לוד הואשם בניסיון רצח

החשוד ניסה לרצוח תושב הפזורה הבדואית, כבן 30, בגלל סכסוך שליטה בסחר בסמים בת"א. המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת הדיווח על ירי בסמוך למגרש משחקים - שבו שהו ילדים

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

ניסיון רצח על רקע סכסוך בין סוחרי סמים: בתום חקירת המשטרה, פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) כתב אישום נגד אחמד אלעביד, תושב לוד בן 24, בגין ניסיון רצח של תושב הפזורה הבדואית מהדרום - בגלל סכסוך שליטה בסחר בסמים באזור תל אביב.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת הדיווח על חשד לניסיון רצח שאירע בתל אביב, בסמוך למגרש משחקים שבו שהו באותה העת ילדים קטנים. מחקירת המשטרה עלה כי בגלל סכסוך שליטה בסחר בסמים בין המעורבים, הגיע אלעביד כשהוא רכוב על קורקינט לחניון ברחוב השרון בת"א, המתין לקורבן וירה 13 כדורים מטווח קצר לעבר רכב הקורבן ולאחר מכן נמלט מהמקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד הקריא הודעות נאצה שקיבל: "אתה היטלר, שתמות"

צה"ל: כיפת ברזל יירטה מל"ט של חמאס מעל הים

סילמן על האירועים סביבה: "קרו מקרים רבים, השיח צריך להשתנות"

כאמור, אירוע הירי התרחש בסמוך למגרש כדורגל בעיר, בעוד שהלידים ששהו בו החלו להימלט ולחפש מקום להסתתר. לאחר הירי, אלעביד המשיך לנסוע ברכבו במסגרת ההימלטות שלו מהזירה, על אף שאינו מחזיק ברישיון נהיגה.

אקדח
אקדח | צילום: GettyImages/אימג'בנק

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהירי פונה הקורבן - תושב הפזורה כבן 30 עם פצעי ירי, במצב בינוני עד קשה - למרכז הרפואי איכילוב. החשוד הינו תושב לוד כבן 20, שנעצר לחקירה בחשד לניסיון רצח, בסיומה הוא נכלא. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום, בתום מיצוי חקירת המשטרה, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עו"ד לוי מטעם המדינה מסרה כי " המשיב, בעטיו של סכסוך, יורה באמצעות אקדח לפחות 13 יריות לעברו של המתלונן, מטווח קצר, בטבורה של עיר, פסע ממקום משחקם של אנשים וילדים, כאשר הוא אדיש לעוברי האורח התמימים. אך בדרך נס החטיאו היריות ולא פגעו בעוברים ושבים. למותר לציין, כי מסוכנותו של המשיב אינה רק כלפי המתלונן והעדים, אלא אף כלפי כלל הציבור, נוכח דפוסי המסוכנות המובהקים העולים ממעשיו".