לאחר ניסיון החיסול של בנו: דומרני ואנשיו הורחקו מאשקלון | פרסום ראשון

במשטרה החליטו על הצעד החריג מחשש שראש ארגון הפשע החזק בדרום ינסה לנקום לאחר ניסיון ההתנקשות בבנו ניסים בתחילת השבוע. דומרני וכמה מאנשיו הורחקו מהעיר למשך 15 ימים במטרה "לקרר" את השטח בשל ההערכה כי דומרני לא ישתוק וינסה להוציא מבצע נקמה על ניסיון חיסול בנו

זמן צפייה: 00:37

ראש ארגון הפשע שלום דומרני הורחק מאשקלון על ידי המשטרה למשך 15 יום. כך נודע הבוקר (שלישי) לאתר חדשות 13. ההרחקה מגיעה יומיים בלבד לאחר ניסיון החיסול של ניסים (נינה) דומרני, בנו של שלום, שנפצע קשה מירי. מטרת המהלך נועדה "לקרר" את השטח ולבלום שפיכות דמים בדרום, שגם כך בוער בתקופה האחרונה בין ארגוני הפשע.

החשש המודיעיני הוא כי דומרני ואנשיו ינסו לפגוע במקורבים לחשודים שנעצרו בחשד לניסיון חיסול בנו. במשטרה מעריכים כי דומרני לא ישתוק והוא ואנשיו עדיין חזקים בשטח ויכולים להוציא מבצע נקמה.

ניסים דומרני
ניסים דומרני (באמצע) והרכב ששימש את האחראים לירי | צילום: דוברות המשטרה, פייסבוק

הסכסוך החם מעסיק גם את אגף החקירות במשטרה, שאישר את הצעד הדרמטי. בעקבות כך הוצא צו ההרחקה לדומרני ולכמה מאנשיו בארגונו, בהם העבריין שיקו דהן הנחשב למקורבו של דומרני ונעצר כמו בכמה פרשיות, למשך 15 ימים.

זמן קצר לאחר ניסיון החיסול עצרו אנשי ימ"ר לכיש שלושה חשודים המשתייכים למאפיה הקווקזית המזוהה עם ארגונו של בני שלמה, יריבו של שלום דומרני. אתמול האריך בית המשפט השלום באשקלון בארבעה ימים את מעצרו של אחד החשודים במעורבות בניסיון החיסול. מעצרם של שני החשודים הנוספים הוארך עד יום ראשון.

במשטרה מעריכים כי למרות שלבן היו סכסוכים קטנים, כיוון החקירה העיקרי הוא שניסיון חיסולו הגיע על בשל היותו בנו של ראש ארגון הפשע החזק בדרום.