"ניסו לפגוע באביו": פוענח ניסיון חיסול בנו של דומרני

לפי הצהרת התובע, שלושת העצורים מארגון הפשע המתחרה של בני שלמה ניסו באמצעות הפגיעה בניסים דומרני - לפגוע באביו שלום. כזכור, בחודש מרץ בנו של דומרני נפצע קשה לאחר ניסיון חיסול באשקלון, כשבמקביל אביו נמצא בעיצומה של מלחמה עם יריבו

זמן צפייה: 03:30

המשטרה סיימה היום (ראשון) את חקירת ניסיון החיסול של בנו של ראש ארגון הפשע בדרום שלום דומרני, ניסים דומרני, בחודש מרץ באשקלון. בהמשך לכך, היום תוגש הצהרת תובע נגד שלושת החשודים שנעצרו במסגרת החקירה, שממנה עלה כי הם ניסו לפגוע באב שלום באמצעות חיסול בנו. במשטרה מעריכים שבימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד השלושה.

דומרני הבן, שנפצע קשה בניסיון החיסול באשקלון, החליט לפני כמה שנים לעזוב את עולם הפשע, ולכן לא היה מעורב בעסקיו של אביו. במשטרה מעריכים כי שלושת החשודים המקושרים לארגונו של בני שלמה, ניסו לפגוע בדומרני האב באמצעות חיסול בנו.

ניסים ''נינה'' דומרני
ניסים ''נינה'' דומרני

שעות בודדות לאחר ניסיון החיסול שאירע במגרש מכוניות שבו עבד דומרני, נעצרו שלושת החשודים, תושבי אשקלון - שהספיקו להגיע עד לדימונה. הרכב ששימש את החוליה לפי החשד אותר כשהוא שרוף בשדה פתוח.

דומרני הבן לא הלך עם שומרי ראש ולא חש סכנה אישית. גורמים המעורים בסכסוך בדרום אמרו כי אמנם לניסים דומרני יש עבר פלילי, אבל פחות התעסק בפשע בשנים האחרונות. "ההערכה שלנו היא שזה ניסיון לפגוע באבא", אמר אחד הגורמים.

ניסים דומרני
ניסים דומרני (באמצע) והרכב ששימש את האחראים לירי | צילום: דוברות המשטרה, פייסבוק

דומרני האב נמצא בעיצומה של מלחמה עם יריבו בני שלמה, סכסוך שגבה כבר כמה קורבנות. בין היתר, לפני חודש חוסל איש הכספים של דומרני, אבי ביטון. ביטון נלכד בתוך רכב שהתפוצץ באשקלון ומלבדו נפצעו עוד שני חברי הארגון. ביטון היה אחד האנשים המרכזיים בארגונו של דומרני, שניצל בשנת 2013 מניסיון חיסול, וגם אז נפצע באורח אנוש כתוצאה מפיצוץ רכב ורגליו נקטעו. כשבוע לאחר החיסול בוצע ירי לעבר סוכת האבלים של בני משפחתו של ביטון.