בעקבות התחקיר: הבכיר מסורוקה ייחקר בחשד שתקף מינית סטודנטית

לאחר הפרסום בחדשות 13 שחשף כי רופא מסורוקה פגע מינית בסטאז'רית, הוחלט לפתוח נגדו בחקירה פלילית. הסטודנטית מסרה עדות מפורטת במשטרה. במקביל, קופת החולים עצרה זמנית את ההחלטה בעניינו

זמן צפייה: 01:19

הרופא הבכיר שמועסק בבית החולים סורוקה וחשוד כי תקף מינית סטודנטית לרפואה, ייחקר במשטרה בימים הקרובים. במקביל, הסטודנטית מ', שטענה כי הרופא פגע בה מינית, זומנה אתמול (רביעי) למסור עדות מפורטת במשטרה בנוגע למעשיו לכאורה של הרופא. החקירה הוטלה על מפלג ההונאה של מחוז דרום במשטרה.

כפי שנחשף בתחקיר חדשות 13, הרופא המשיך לעבוד בבית החולים על אף שהממונה על הטרדות מיניות המליצה לנקוט בהליך משמעתי נגד הרופא, ולשקול ענישה חמורה. בעקבות התחקיר, מנהלת בית הספר לרפואה באוניברסיטה, פרופ' יעל רפאלי, פנתה לתלמידים במכתב פתוח, והבטיחה כי הרופא לא יבוא במגע עם אף סטודנט או סטודנטית עד שתהיה הכרעה בנדון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ההבטחות והטעויות: כך לפיד פוגע במחנה שלו

מסר לאיראן? ישראל יחד עם בחריין והאמירויות בתרגיל בים האדום

"דקר אותה בעודה מדממת על הרצפה": אישום נגד רוצח אמו בבית שמש

מאות תלמידי אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע חתמו על עצומה שקוראת להנהלת בית הספר להתייחס למקרה ולפעול בעניין. כעת, בעקבות החקירה הפלילית של הרופא, ועדת המשמעת של קופת החולים כללית עצרה זמנית את הדיונים וההחלטה בעניינו של הרופא הבכיר.

מטעמו של הרופא נמסר בתגובה: "אני בטוח כי חקירת המשטרה תוביל למסקנה חד משמעית שלא נעשתה כל עבירה. מדובר בקשר רומנטי בהסכמה מלאה שבו המתלוננת הייתה מעוניינת ולקחה בו חלק ברצון. לא היו יחסי מרות וודאי שלא ניצול של המתלוננת".