יעד החיסול של הירי בדיזנגוף: "אני איש עסקים, אין לזה קשר אליי"

יומיים לאחר הירי הפלילי במרכז תל אביב המשטרה טרם עצרה חשודים. חיים כחלון, אחד מייעדי החיסול שמוכר למשטרה, טען הערב בריאיון למהדורה המרכזית כי אין לו כל קשר לאירוע: "אני איש שקט, חי בפינה שלי, אוהב ואהוב על כולם"

זמן צפייה: 02:47

חיים כחלון הוא אחד מייעדי ניסיון החיסול ברחוב דיזנגוף בלב תל אביב שהתרחש ביום שלישי האחרון, והערב (חמישי) בריאיון למהדורה המרכזית הוא טען שאין לו כל מעורבות או קשר לעניין, על אף שהוא מוכר למשטרה כמי שמקורב לעבריינים רבים: "אף אחד לא מאיים עליי ולעולם לא יאיימו עליי", אמר כחלון, "ואין לי קשר עם אף אחד שיכול לגרום לי לרע. אני איש אהוב בכל העולם".

כזכור, בערב יום שלישי בסמוך לשעה 21:30 נורו מספר יריות אקדח לעבר רכב המרצדס בו נסע כחלון יחד עם מספר נוסעים, שותפים ומקורבים לעסקיו. הרכב אינו משוריין, אך היורים החטיאו וכך חייו ניצלו. "אני עד עכשיו לא יודע מה היה שם, ואין לי גם זמן להתעסק בדבר הזה. אני עסוק בחיים שלי, זה דבר כל כך שולי ולא מעניין".

ירי בתל אביב
ירי בתל אביב | צילום: עידן צפריר

בעברו נעצר כחלון בחשד להנחת מטען, אבל שוחרר וטוען עד היום שהוא חף מפשע. על האירוע עצמו הוא לא מעוניין לדבר וממשיך לטעון כי בניגוד לדברי המשטרה, אין לו יד ורגל בעניין: "אני לא יודע מה המשטרה אמרה אבל לי אין קשר לעניין הזה. אני איש עסקים, לא קשור לעניינים ולחיים האלה בכלל".

גם יומיים לאחר הירי, ולמרות המיקום המרכזי והמצולם, המשטרה טרם עצרה חשודים. הירי החזיר את תושבי תל-אביב ארבעה חודשים אחורה, אז רצח המחבל ראאד חאזם שלושה ישראלים בפיגוע ירי בבר "אילקה" שברחוב דיזנגוף ופצע מספר אנשים נוספים תוך כדי שנמלט מהזירה. באותו ערב סרקו מאות אנשי כוחות הביטחון את הרחוב ואת הרחובות הסובבים אותו - ואף ערכו מצוד אחר חאזם לאורך כל הלילה, עד שנתפס לפנות בוקר.