"איפה הכסף שגנבת?": העימות עם הקצין מהיחידה הסודית שעקץ נשים

צחי לבארד, שהתגלה בתחקיר חדשות 13 כנוכל סדרתי שהונה נשים רבות, הגיע להתעמת במשטרה עם אישה שהגישה נגדו תלונה, וטען בפני כתבתנו: "היא ניסתה לרצוח אותי" • "נוכל מבית טוב", פרק ב'

צחי לבארד בתחנת המשטרה

אתמול (ראשון) נחשפה דמותו של צחי לבארד, רמאי סדרתי שבאמצעות כושר שכנוע וכריזמה הצליח להוליך שולל נשים שונות ולפגוע בהן כלכלית, נפשית ופיזית. לנשים שנפלו במלכודת לא היה מושג מי הוא צחי האמיתי. מיכל, אחת מהנשים שנפלו במלכודת שלו, סיפרה: "פתאום נופל לך האסימון לאט לאט שהבן אדם 'לא מאה' - יש לו התפרצויות זעם, הוא צורח". לדבריה, זמן קצר לאחר מכן, הוא היה מפגין התנהגות הפוכה לחלוטין: "את אהבת חיי, אני אוהב את זה שאת איתי. אני כלום ושום דבר", אמר לה.

כאמור, לפי העדויות, צחי היה מעביר את נשותיו מסכת שלמה של התעללות. לאחר שהיה סוחט מהנשים כספים, הוא השתמש במניפולציות רגשיות כדי לגרום להן להרגיש לא בסדר עם עצמן. "אני אתקע ברחוב, לא יהיה לי איפה לישון. את אחראית לזה", צעק לברד לאחת מהנשים. בעקבות שידור התחקיר, הגיעו לחדשות 13 פניות חדשות מנשים נוספות שנפגעו מלברד ומתכוונות להתלונן נגדו במשטרה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

טבריה, טירה ו-20 יישובים נוספים: רשימת הרשויות האדומות

כ"ץ על מרידור: "פעל ממניעים פוליטיים – שבר את הכללים"

גמזו: התעקשות על פתיחת בתיה"ס בערים אדומות עלולה להוביל לסגר

צחי לבארד בתחנת המשטרה
צחי לבארד בתחנת המשטרה | צילום: חדשות 13

נעמי, אישה נוספת שהפכה קורבן להונאה של לברד, קיבלה הודעה שניסו לבצע חיוב באמצעות כרטיס האשראי שלה, איתו ניסה לברד לשכור חדר במלון בעלות של 12 אלף שקלים. זאת, על אף שעזבה אותו מספר חודשים קודם לכן. למרות הראיות שהציגו המתלוננות למשטרה, כגון סרטוני וידאו של תקיפה ואיומים והורדות באשראי - בחרה המשטרה לסגור את התיק נגד לברד.

בעוד צחי מגיע לתחנת המשטרה על מנת להתעמת עם נעמי, הוא נתקל בכתבת חדשות 13 והתעמת עמה בכניסה לתחנה: "היא (נעמי) ניסתה לרצוח אותי, היא התעללה בי נפשית, ומה שאת עושה לי עכשיו זה רצח אופי. יש שני צדדים לכל סיפור".

עו"ד שפקמן, המייצג כמה מהנשים, אמר: "הדפוס הוא דפוס זהה. נשים פוגשות את אותו צחי, ואז הוא שובה את לבן. הוא משתמש בכריזמה שלו כדי להשתלט על חשבון הבנק שלהן. לאחר מכן הוא שובר להן את קופות החיסכון, ולבסוף כשכבר אין מאין לקחת - הוא פשוט שובר להן את הפנים".

צחי לברד, השתלט על חייהן של נשים מצליחות והוציא מהן מיליוני שקלים
צחי לברד, השתלט על חייהן של נשים מצליחות והוציא מהן מיליוני שקלים | צילום: חדשות 13

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בקשר לתלונה אחת הוגש כתב אישום נגד צחי לבארד. שני תיקים אחרים נגדו נסגרו והתיק השלישי עודנו מתנהל. נמשיך לחקור ככל שיידרש במטרה להגיע לחקר האמת".

מעורכת דינו של צחי לבארד נמסר בתגובה: "צחי נחקר במשטרה בגין מרמה, הוא שוחרר והתיק נגדו נסגר. הניסיון להציגו כ"מנצל נשים" הוא מופרך. צחי הוא זה שנפל קורבן לבנות זוג לשעבר אשר עשו יד אחת בכדי להפילו ממניעי נקמה לאור החלטתו לסיים את הקשר עמן".