ניסו להכניסה להיריון: בני זוג מרמלה מואשמים באונס בתם הקטינה

לפי האישומים, הנאשם שכנע את הנאשמת לשתף איתו פעולה עת יקיים יחסי מין עם בתה הקטינה, במטרה להרותה כדי שלאחר שתבצע הפלה הם יקבלו כסף מהמדינה. הנאשם אנס את בתו החורגת במשך שלוש שנים, מאז הייתה בת 11, לא פעם תוך שימוש באלימות, בעוד בת זוגו משתפת פעולה עמו ומאיימת על בתה שלא תספר על המעשים

תחנת המשטרה ברמלה
תחנת המשטרה ברמלה | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) נגד בני זוג תושבי רמלה, המואשמים באונס בתם בת ה-13. לפי האישומים, בני הזוג ניהלו יומן מעקב אחר ימי הווסת של הבת, במטרה להכניסה להריון כך שתקבל "דירה" מהרשויות.

בני הזוג נעצרו לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח משירותי הרווחה בדבר חשד לביצוע עבירת מין בקטינה על ידי אביה החורג, אשר על פי החשד אנס אותה, לא פעם תוך שימוש באלימות, בעוד בת זוגו משתפת פעולה עמו ומאיימת על בתה שלא תספר על המעשים. השניים מואשמים באינוס קטינה, מעשה מגונה בקטינה, התעללות, תקיפה ועוד.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי על ידי עו"ד דניאל איקן עולה כי הנאשם שכנע את הנאשמת לשתף איתו פעולה עת יקיים יחסי מין עם בתה הקטינה, במטרה להרותה. על פי התוכנית, לאחר שהבת תהרה ותבצע הפלה, יקבלו בני הזוג סכום כסף מהמדינה שיסייע להם במימון רכישת דירה והוצאות כלכליות נוספות.

לשם הוצאתה לפועל של התוכנית ולמרות התנגדותה של הבת, שהייתה רק בת 11, במשך שלוש שנים אנס הנאשם את הקטינה, בתדירות של פעמיים בשבוע. כאשר בחלק מהמקרים, אף השתמש הנאשם באלימות חמורה כלפיה, הכריח אותה לצפות בסרטונים בהם גבר ואישה מקיימים יחסי מין ועוד.

הנאשמת, לפי כתב האישום, ידעה על האירועים בזמן אמת, שכנעה את בתה לקיים יחסי מין עם הנאשם, עשתה לה בדיקת היריון ומעקב ביוץ. בחלק מהמקרים ישבה הנאשמת בסלון הבית ושמעה את בתה זועקת לעזרה. בנוסף, לנאשמת מיוחסת גם עבירות אלימות ואיומים, זאת לאחר שאיימה על בתה ברצח במידה ותספר על מה שאירע.