עוד נהג הותקף: רעול פנים ירה לעבר אוטובוס בטירה

אירועי האלימות נגד נהגי האוטובוס מתרחבים, כאשר יריות נורו לעבר קו של חברת קווים שנסע מטירה לנתניה. זאת, לאחר שרכב חסם את נתיב הנסיעה, וכשהנהג התקדם, יצא אדם ופתח באש

אוטובוסים של קווים
אוטובוסים של קווים | צילום: ynhockey, ויקיפדיה העברית

נהג אוטובוס נוסף הותקף הלילה (חמישי) בטירה, כאשר רעול פנים פתח באש לעבר הקו שנסע מהעיר לנתניה. אף אחד לא נפגע. האירוע התרחש בעת באחת התחנות בטירה לאחר שרכב חסם את נתיב הנסיעה. אחרי שהנהג התקדם, אדם יצא מהרכב והחל לירות לעבר האוטובוס. בשל כך, תנועת האוטובוסים לטירה הופסקה. מארגון הנהגים נמסר: "דם הנהגים והנוסעים הופקר".

יש לציין כי אירועי האלימות נגד נהגי האוטובוס מתרבים, כך לדוגמא, אתמול בלילה רוסס נהג אוטובוס בגז מדמיע על ידי נערים ביישוב לקיה שבנגב. הנהג לא נזקק לטיפול רפואי, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. על פי ארגון נהגי האוטובוסים בישראל, הנערים תקפו את הנהג אחרי שביקש מהם לחבוש מסכה.

הנהג סיפר לחדשות 13 כי "עלו שלושה נוסעים מלקיה בלי מסכות. ביקשתי מהם לעטות מסכה ואחד מהם קילל אותי. עצרתי בצד הדרך את האוטבוס ואמרתי לו לרדת. הוא נרגע והמשכנו את הנסיעה. כשהגענו ללקייה, הוא עבר לשבת לידי ואז התקרב וריסס אותי בגז פלפל. אחד הנוסעים הדף אותו".

בנוסף, שלום נהג העיר לנוסע שלא שילם – וחטף סתירות ויריקות - אחד הנוסעים בקו 23 בבית שמש, שסירב לשלם עבור הנסיעה, השתולל באלימות במשך דקות ארוכות אחרי שנהג האוטובוס העיר לו על כך. "הרחתי שהוא שותה אלכוהול. פתאום שמעתי שהוא קם ופחדתי", סיפר.