תוך שעה: 2 מקרי רצח בשדרות ובב"ש

כוחות משטרה הגיעו לדירה בשדרות בעקבות דיווח של שכן על אישה ללא רוח חיים. זמן קצר אחר כך איתרו צוותים של מד"א אישה ללא רוח חיים בבאר שבע

זירת האירוע, שדרות
זירת האירוע, שדרות | צילום: דוברות המשטרה

חשד לשני מקרי רצח תוך שעה: לקראת חצות הלילה (שני) התקבל במשטרת שדרות דיווח מאדם שטען כי יש אישה מתה בדירה הסמוכה לדירתו, הכוחות שהגיעו למקום איתרו גופת אישה כבת 52, חשוד נעצר. זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח בבאר שבע על גופת אישה עם פצעי דקירה על גופה, צוותים שהגיעו למקום מצאו אישה כבת 50 ללא רוח חיים ועם סימני אלימות, הנסיבות נחקרות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בשעה 23:55 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב לכיש ובמשטרה על אשה מחוסרת הכרה ברחוב חגי בשדרות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על אשה כבת 50 ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

פרמדיק מד"א משה מור, שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו ראינו בדירה אשה כבת 50 מוטלת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ניסינו להעניק לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

המדווח, אדם כבן 62, שככל הנראה היה תחת השפעת אלכוהול, נלקח לחקירה במשטרה. חוקרי המשטרה נמצאים בזירה יחד עם מעבדת הזיהוי הפלילי ונבדק חשד לפלילים.

זירת האירוע, שדרות
זירת האירוע, שדרות | צילום: דוברות המשטרה

בשעה 00:53 במוקד מד"א מרחב נגב התקבל דיווח על אישה שנדקרה ברחוב אלכסנדר ינאי בבאר שבע. צוותים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אישה כבת 50 עם סימני אלימות וללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. הנסיבות נחקרות.

"כשהגענו למקום, ראינו באחד החדרים אישה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות", סיפרו פרמדיק מד"א יונן פופקין והחובש הבכיר מיכאל וולינסקי שהגיעו לזירה. "ניסינו להעניק לה טיפול וביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

[brightcove_iframe video_id='beersheva_vtr2_n20170711_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='0'']