אישום: הפיץ תכני פדופיליה חריגים

עובד מערכת הביטחון מואשם בגין עבירות חמורות של פדופיליה ובגין הזמנה מחו"ל של סרטים המתעדים התעללות קשה בילדים ובבעלי חיים

האקר, מחשב, איש עם מחשב. אילוסטרציה
האקר, מחשב, איש עם מחשב. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בת"א כתב אישום נגד עובד מערכת הביטחון, תושב אזור המרכז כבן 50, בגין פרסום וצריכה של סרטים פדופיליים חריגים בחומרתם, סרטים המתעדים התעללות חמורה בבעלי חיים עד כדי המתתם, וכן הזמנה של סרטים המתעדים התעללות קיצונית בילדים. לנאשם מיוחסות עבירות של פרסום תועבה, החזקה ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין, שידול להתעללות בקטין ושידול לשימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי כתב האישום, במשך מספר שנים נהג הנאשם להוריד למחשבו מהאינטרנט באמצעות חיפוש ב"דרק-נט" ובאמצעות רכישה בחו"ל, סרטים ותמונות תועבה ובהן דמויות של קטינים. את החומרים העביר הנאשם ממחשבו לכונן חיצוני קשיח, ובעת מעצרו החזיק ברשותו אלפי סרטים ועשרות אלפי תמונות, הכוללים תכנים פדופיליים בנפח כולל של כמה מאות ג'יגה בייט.

בנוסף, נהג הנאשם להוריד למחשבו סרטים ותמונות תועבה ובהן דמויות של בגירות, רובן בעירום מלא או חלקי, המתעללות גופנית בבעלי חיים שונים. הנאשם נהג לצפות בסרטים אלה לשם סיפוקו המיני, ובעת מעצרו נתפסו ברשותו עשרות אלפי סרטים ותמונות מסוג זה.

הזמין סרטי התעללות וטען כי אינם קיצוניים מספיק

עוד מתואר בכתב האישום כיצד הזמין הנאשם בשנתיים האחרונות משני מפיקי סרטי תועבה, בהונדורס ובקולומביה, סרטים המתעדים מעשי התעללות בקטינים, בהתאם לדרישות מפורטות שהעביר להם. לנאשם הועברו שבעה סרטים הכוללים מעשי התעללות גופנית ומינית בשני קטינים, אך הנאשם הלין בפני המפיקים על כך שהסרטים לא קיצוניים במידה הנדרשת והפציר בהם מספר רב של פעמים, עד למועד סמוך לפני מעצרו, להתעלל באופן חמור יותר בקטינים.

באישום הרביעי נאמר כי הנאשם פעל לאתר נשים שיסכימו לבצע מעשי התעללות בקטינים, בעצמן או באמצעות אחרים, במטרה שאלו ייצרו בעבורו סרט לפי הזמנתו. לשם כך ניסה הנאשם לאתר נשים פוטנציאליות באתרי אינטרנט בהם נשים משדרות ב"שידור חי" תכנים פורנוגרפיים בעבור תשלום. הוא יצר קשר עם גולשת שהציגה עצמה כמפיקת סרטים והזמין סרט הכולל מעשי התעללות קיצוניים בקטין בהתאם לדרישות שהעביר. לאחר שזו סירבה, הוא פנה למפיקה נוספת שסירבה גם היא לדרישותיו להכין סרט קיצוני.

במקביל לכתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מתקיימת בעניינו חזקת מסוכנות שכן הנאשם העיד על עצמו שהוא נמשך למעשי התעללות בחסרי ישע, והוא הזמין ייצור תכנים מתועבים וקיצוניים, כאשר אין מדובר במקרה בו הוא אדיש לסבלם של קטינים, אלא הוא היה מעוניין בגרימת סבל לקטינים, הפיק מכך הנאה וסיפוק מיני, ואף היה מוכן לשלם על כך כסף, ופעל באופן אקטיבי לגרום לאחרים לפגוע בקטינים עבורו", נכתב בבקשת המעצר.

תגובת עו"ד צבי אבנון ב"כ המייצג את הנאשם: "הנאשם שיתף פעולה באופן מלא עם יחידת חקירות הסיירת של משטרת ישראל. על אף שמדובר בעבירות חמורות, הרי שלא מדובר בעבירות מין ישירות של הנאשם, ולא בכדי כתב האישום הוגש לבית משפט השלום ולא המחוזי. הנאשם כאמור שיתף פעולה עם החוקרים, יישפט וייתן בבוא היום את הדין על מעשיו".