החקירה הרביעית: נתניהו נשאל בנוגע לתיק 2000 בלבד

על אף עדותו של ארנון מילצ'ן, החוקרים שהגיעו למעון ראש הממשלה לא הציגו בפניו שאלות הנוגעות לתיק 1000, זאת בניגוד לפרסומים בנושא

ארכיון

למרות עדותו הדרמטית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, ראש הממשלה נתניהו לא נשאל אמש (שני) על פרשת המתנות המכונה תיק 1000, וזאת בניגוד לפרסומים בנושא. החוקרים שהגיעו למעונו של ראש הממשלה הציגו בפניו שאלות הנוגעות לתיק 2000, שבמרכזו עומדים יחסיו עם מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

העדות נגבתה ממילצ'ן בביתו בלוס אנג'לס ובתיאום עמו במהלך השבוע שעבר, והיא שימשה להשלמת העדות המרכזית שמסר כבר לפני כחודשיים בפרשה. גורמים המקורבים לחקירה מציינים כי העדות שמסר מילצ'ן היא משמעותית, ומחזקת מאוד את ההערכה שבתום החקירה המשטרה תמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בתיק אלף. יחד עם זאת, נתניהו לא עומת אמש בחקירתו עם העדות ולא נשאל בנוגע לאמירות שסיפק מילצ'ן לחוקרים.

עורכי דינו של נתניהו, יעקב וינרוט ועמית חדד, הכחישו כי ראש הממשלה הופתע במהלך חקירתו. "על רקע הפרסומים המוטעים היום לפיהם הופתע ראש הממשלה בחקירתו אמש, מובהר בזה כי ראש הממשלה לא הופתע מדבר כלשהו", מסרו בתגובה. "יתרה מזו, משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפני ראש הממשלה הפתעה כלשהי. החקירה הייתה חקירה עניינית ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין. אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום כי לא היה כלום".