"ארצח כדי שאף אחד לא ייקח אותך"

תושב אופקים בן 30 חשוד כי ניסה לרצוח את אשתו באמצעות סכין על רקע סכסוך כספי שהתפתח ביניהם

סכסוך על רקע כספי, אילוסטרציה
סכסוך על רקע כספי, אילוסטרציה | צילום: חדשות 2

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום כנגד תושב אופקים בן 30 בחשד לניסיון רצח של אשתו באמצעות סכין, על רקע סכסוך כספי בין השניים. לפי האישומים, החשוד תקף את הקורבן כאשר השניים היו לבד בביתם, איים עליה ברצח ואף נעץ סכין בצווארה. לאחר שהצליחה להימלט, עוברי אורח שמעו את זעקותיה וקראו לכוחות ההצלה שפינו אותה לבית החולים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

המתלוננת פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם טיפלו צוותי הרפואה בשני חתכים עמוקים משני צדי צווארה. המתלוננת נותחה ואושפזה בבית החולים לצורך התאוששות.

לפי השתלשלות האירועים העולה מהחקירה, בתחילת חודש אוגוסט הנאשם והמתלוננת רבו על רקע הסכסוך הכספי שהתפתח ביניהם. למחרת, כאשר שבה המתלוננת לביתה בשעות הצהריים, נטל הנאשם סכין והגיח מאחורי אשתו בעת שהייתה במטבח. החשוד הניח את ידע בכוח על פיה, הצמיד את הסכין לצווארה ואיים עליה שירצח אותה "כדי שאף גבר אחר לא ייקח אותה". לאחר מכן, נעץ החשוד את הסכין בצווארה מספר פעמים. המתלוננת נאבקה בנאשם כשהיא מדממת, עד שלבסוף הצליחה לצאת מהבית לרחוב ולזעוק לעזרה. עוברי אורח שהיו במקום הבחינו בפצועה והזעיקו את כוחות ההצלה.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1793' autoplay='0' credit='מבזק 18:00' desc='' kid='1_nlf116vr' duration='115'']

כתב האישום מציין כי היחסים בין השניים התדרדרו על רקע סכסוך כספי, ובמהלך תקופה של מספר חודשים תקף הנאשם את הקורבן כמה פעמים. באחד מהמקרים, חנק הנאשם את המתלוננת וחדל ממעשיו רק לאחר ששכנים שהגיעו למקום בעקבות זעקותיה לעזרה.

במקביל להגשת כתב האישום כנגד הגבר החשוד, ביקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים והוא צפוי להיות מובא בפני שופט בימים הקרובים.