כלא, אנס ואיים על בת זוגו: אישום חמור נגד סוהר שב"ס

הסוהר מואשם שבחודש שעבר, לאחר שהוא ובת זוגו סיימו את היחסים ביניהם, הוא חנק אותה, ביצע בה את זממו ואיים שיפגע בעצמו אם ייפרדו. באירוע אחר השתמש באקדחו ואיים שידאג שהיא תואשם במותו

חשוד באזיקים
חשוד באזיקים | צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד סוהר שב"ס, בן 41 מאזור הצפון, בגין עבירות שביצע בבת זוגו בהן אינוס, כליאת שווא, איומים, סחיטה באיומים, הסגת גבול, הטרדה באמצעות הטלפון ותקיפתה.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד טל מושקוביץ, הסוהר ובת זוגו היו במערכת יחסים שהסתיימה בחודש שעבר. לפי כתב האישום, בעת ששהו בביתה, התפתח ויכוח ביניהם על סיום מערכת היחסים.

במהלך המריבה, הסוהר שבר חפצים, לאחר מכן דחף אותה לחדר השינה, ריתק אותה וחנק אותה. לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, איים עליה ואמר: "אם לא תהיי שלי, לא תהיי של אף אחד". אז, הוא ביצע בה עבירות מין בניגוד לרצונה. לאחר מכן לקח סכין מטבח והחל לחתוך את עצמו בידיו תוך שהוא אומר לה שהוא יפגע בעצמו כי היא לא אוהבת אותו.

בכתב האישום נכתב גם כי הסוהר הזהיר את זוגתו שלא תתלונן במשטרה ואיים שיהרוג אותה ואת עצמו. ב-21 בספטמבר 2021 הוא נכנס לביתה בניגוד לרצונה, שלף את אקדחו האישי, דרך אותו וכיוון אותו לעבר בת זוגו ואמר שהיא לא תהיה של אף אחד. מיד לאחר מכן, כיוון הנאשם את האקדח לסנטרו והכניס את הקנה לתוך פיו.

הסוהר לקח את ידה וניסה להניחה על האקדח, תוך שהוא אומר לה שהוא ידאג שיאשימו אותה במותו ושהוא רוצה לפגוע בעצמו כי היא לא רוצה להיות איתו. לאחר מכן הוא התנצל על המעשה ועזב. לאחר שנפרדו התקשר הנאשם למתלוננת מאות פעמים עד ליום מעצרו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו