חפרפרת בלהב 433: חוקר חשוד כי העביר מידע לארגוני פשיעה | חשיפה

בתום חקירה סמויה של המחלקה לחקירות שוטרים, השוטר שעסק בהאזנות סתר לארגוני פשיעה נעצר עקב רגישות החומרים אליהם נחשף. טרם ידוע אילו פרטים מסר לגורמים עבריינים. השוטר שירת גם ביחידה רגישה בצה"ל - וכעת נבדק אם התנהג באופן דומה גם שם

זמן צפייה: 01:15

פרסום ראשון: בתום חקירה סמויה של מספר ימים, הערב (שלישי) הותר לפרסום כי שוטר שתפקידו היה להאזין בסתר לארגוני פשיעה בלהב 433 העביר מידע רגיש לאותם ארגונים פושעים.

החשד נגד השוטר התעורר לאחר שקצין אחר ביחידה זיהה התנהגות בלתי ראויה מצדו של החוקר, כאשר האחרון התחיל לברר לפרטי פרטים מידע על עבריינים מאזור הצפון.

בהמשך, הקצין ביחידת הדגל של המשטרה עדכן על כך את מתנגדיו והעביר את המידע למח"ש, שהחלה בתחילת השבוע בחקירה סמויה סביב התנהגות השוטר. בעקבות רמת הרגישות של הדברים אליהם נחשף, הוחלט לבסוף לבצע היום את מעצרו. השוטר החשוד נחקר היום בבוקר, ומחר יובא לדיון בהארכת מעצר.

בתוך כך, גורמים ששוחחו הערב עם חדשות 13 מסרו כי השוטר שירת בתפקיד מאוד רגיש ביחידה רגישה בצה"ל, בטרם החל את שירותו במשטרה ובתפקיד הראשון שלו בלהב 433. לצד זאת, טרם ברור אילו פרטים מסר בדיוק השוטר לאותם גורמים עבריינים, וכעת בודקים גם אם הייתה לו התנהגות דומה בעת שירותו בצה"ל.