יחסי מרות, מעשים מגונים והטרדות: שוטר נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ב-5 שוטרות

פרסום ראשון: השוטר, שנחשב לדמות מרכזית ביחידה בה הוא משרת, נחקר לאחר מעצרו במשך שעות ארוכות, בעקבות מידע שהגיע למח"ש על חשד לקיום יחסי מין עם שוטרת שהייתה פקודה שלו ועבירות נוספות. השוטר הכחיש את החשדות, ובתום חקירתו הוא הורחק מכל תחנות המשטרה לשבועיים

זמן צפייה: 01:06

פרסום ראשון: שוטר מאזור המרכז נעצר אתמול (שלישי) בחשד לביצוע עבירות מין בחמש שוטרות המשרתות איתו ביחידה, ובתום חקירתו הוא הורחק מכל תחנות המשטרה לשבועיים.

על פי פרטים שהגיעו לידי חדשות 13, השוטר החשוד נחשב לדמות מרכזית ביחידה בה הוא משרת. לאחר מעצרו היום הוא נחקר במשך שעות ארוכות, בעקבות מידע שהגיע למח"ש על עבירות מין שונות שעל פי החשד הוא ביצע.

בין היתר מדובר בעבירות של יחסי מרות עם שוטרת שהייתה פקודה שלו, עמה הוא קיים יחסי מין, וכן בביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות. השוטר הכחיש את החשדות, ולאחר כמה שעות הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחשדות חמורים שאינם עומדים בקנה אחד עם ערכי המשטרה ונורמות ההתנהגות המצופות מכל שוטר. חומרים בעניינו של השוטר הועברו לטיפול מחלקת משמעת ביממה האחרונה לצורך שקילת הוצאתו לחופשה כפויה בשלב זה. בהמשך שירותו של השוטר יישקל בכפוף לעריכת שימוע כמקובל".