אחרי העימות בין השופט בתיק זדורוב לפרקליטות: הרשות השופטת מגבה אותו

לאחר שהשופט אשר קולה פנה לפרקליטות ואמר "או שתביעו בי אמון פומבי, או שתבקשו את פסילתי", הרכב השופטים הבהיר כי "כל עוד לא תהיה מניעה חוקית" המשפט יימשך כסדרו, ומהרשות השופטת נמסר כי "כל החלטה בעניין המשך הטיפול בתיק וההתייחסות לטענות תשמע בפני ההרכב"

Gskxcy

לאחר הדרמה במשפט זדורוב, כאשר השופט אשר קולה פנה לפרקליטות השבוע ואמר "או שתביעו בי אמון פומבי, או שתבקשו את פסילתי", וסיפר כי מופעלים עליו לחצים, הרשות השופטת מסרה היום (שישי) את תגובתה לאירועים, וגיבתה את השופט.

"דבריו של ראש הרכב השופטים, השופט קולה, שפורסמו בימים האחרונים, נאמרו במהלך דיון אשר נערך בתיק", נמסר מהרשות השופטת, "במהלך הדיון הצדדים אף השיבו לדברי בית המשפט, הכל כמתועד בפרוטוקול הדיון באופן מפורט. אתמול ניתנה בתיק החלטה שיפוטית של ההרכב אשר הבהירה כי 'כל עוד לא תהיה מניעה חוקית המשפט יימשך כסדרו'. במצב דברים זה כל החלטה בעניין המשך הטיפול בתיק וההתייחסות לטענות תשמע בפני ההרכב".

אילנה ראדה

כזכור, הפרקליטות הגישה אתמול בקשה לדחות את הדיונים במשפט, עד שהשופט קולה "יבהיר את דבריו החמורים", אלא שזו נדחתה. בהמשך לכך, אילנה ראדה, אימה של הנרצחת תאיר ראדה, קראה לשופט קולה שלא לפרוש מהתיק: "אל תנטוש אותנו".